۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

نظر صادق‌پور درباره خصوصی شدن استقلال

وی اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه من عضوی از هیأت مدیره باشگاه استقلال هستم بعد از اعلام رسمی سازمان خصوصی‌سازی قطعاً می‌توانیم روان‌تر حرف بزنیم.
کد خبر : ۲۴۲۶۶۹
صراط: عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت:‌ بعد از طی شدن روند خصوصی‌سازی باشگاه استقلال می‌توان درباره آینده این تیم و شرایط این باشگاه بهتر و روان‌تر حرف بزنیم.

رضا صادق‌پور عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درخصوص حضورش در مراسم سالگرد مرحوم ناصر حجازی گفت: امروز بر سر مزار مرحوم حجازی آمدم تا ادای احترامی به این چهره ماندگار انجام دهم، اما پیش از آنکه من سمتی در استقلال داشته باشم یک هوادار هستم. امروز هم ارادت خودم را به مرحوم حجازی نشان دادم و هر سال اینجا دور هم جمع می‌شویم تا یاد این مرحوم از دست رفته را گرامی بداریم.

وی درخصوص جلسات هیأت مدیره باشگاه استقلال و اینکه خروجی این جلسات چه بوده، اظهار داشت: ما در 10 ماه گذشته جلساتی داشتیم و همه برنامه‌ها و اهداف ما هم این است که بتوانیم برنامه‌های خوبی برای محقق شدن اهداف هواداران داشته باشیم.

وی درباره اینکه حقوق معوقه بازیکنان استقلال چه زمانی به آنها داده خواهد شد،‌ اظهار داشت:‌ امیدوارم با درایت و مهندسی بهرام افشارزاده و سایر اعضای محترم هیأت مدیره این اتفاق صورت بپذیرد و بتوانیم حق و حقوق بازیکنان را به آنها بدهیم و با آنها تسویه حساب صورت بگیرد. به هر حال این تکلیفی است که وجود دارد و باید آن را انجام داد.

صادق‌پور درباره اینکه گفته می‌شود اعضای هیأت مدیره استقلال قصد استعفای دسته‌جمعی دارند، تصریح کرد: من درباره سایر اعضای هیأت مدیره نمی‌توانم حرف بزنم، اما تا لحظه‌ای که خودم در هیأت مدیره حضور دارم همه تلاشم را می‌کنم تا برای استقلال مؤثر واقع شوم. به هرحال روزی که به ما حکم دادند برای خدمت آمدیم و حالا هم می‌توانند ما را بردارند،‌ اما باید بگویم که ما هوادار هستیم نه مسئول و بالاترین پستی که هر کس می‌تواند در باشگاه استقلال داشته باشد پست هواداری است.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درخصوص اینکه باتوجه به جلسه اخیر هیأت مدیره باشگاه استقلال به نظر می‌رسد ادامه همکاری با امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی استقلال دیگر عملی نخواهد بود، اظهار داشت: عقلانیت،‌ تدبیر و منطق اینها مسائلی است که در تصمیمات هیأت مدیره به خوبی می‌تواند تعیین کننده باشد و مباحثی هم در این موارد بیان می‌شود،‌ اما به هر حال ما در شرایط حساسی هستیم و بحث واگذاری باشگاه استقلال هم مطرح است و قطعاً‌ طی روزها آینده آنچه مدنظر هواداران استقلال است را انجام خواهیم داد،‌ اما باید تا بعد از روند واگذاری صبر کرد تا مشخص شود چه اختیاراتی در دست مدیرعامل و هیأت مدیره است.

وی اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه من عضوی از هیأت مدیره باشگاه استقلال هستم بعد از اعلام رسمی سازمان خصوصی‌سازی قطعاً می‌توانیم روان‌تر حرف بزنیم.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط استقلال
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز