۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶

زمزمه‌های تغییر کادر فنی تیم ملی امید

شایعات و مصاحبه‌های اخیری که در مورد تیم ملی فوتبال امید ایران مطرح می‌شود، خبر از اتفاقات تازه‌ای در مورد این تیم می‌دهد.
کد خبر : ۲۴۲۶۸۶
صراط: شایعات و مصاحبه‌های اخیری که در مورد تیم ملی فوتبال امید ایران مطرح می‌شود، خبر از اتفاقات تازه‌ای در مورد این تیم می‌دهد.

طبق اخبار قبلی که از سوی فدراسیون فوتبال و مسئولان تیم ملی امید اعلام شده بود قرار بود در اوسط خرداد ماه دور جدید تمرینات این تیم آغاز شود.

البته تا به این لحظه هنوز هیچ خبر قطعی اعلام نشده و با توجه به اینکه 12 بازیکن تیم ملی امید به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند معلوم نیست شرایط تمرینی تیم ملی امید چطور خواهد بود.

تیم امید(المپیک) ایران قرار است در دیماه‌ در مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک 2016 برزیل شرکت کند و این درحالی است که هنوز اراده جدی از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال برای موفقیت تیم ملی امید دیده نمی‌شود و شرایط این تیم کاملا مبهم است.

هنوز قرارداد محمد خاکپور سرمربی این تیم به امضا نرسیده و حتی خود او اعلام کرده با توجه به این شرایط نباید از او به عنوان سرمربی تیم ملی امید نام برد.

در همین راستا طبق اخباری که از فدراسیون فوتبال شنیده می‌شود ایمیل جدیدی از سوی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال رسیده است که شاید خیلی از معادلات را در مورد این تیم تغییر دهد.

در این ایمیل که در رابطه با همان مسئله مدرک مربیگری محمد خاکپور است بحثی مطرح شده که شاید شرایط را برای حضور این مربی روی نیمکت تیم ملی امید را با مشکل روبرو کند.

مدرک مربیگری خاکپور A آمریکا است و در معادل سازی این مدرک مسئولان AFC شرایط آن را برای خاکپور جهت نشستن روی نیمکت تیم ملی امید کافی ندانستند.

در ایمیل جدیدی که به فدراسیون رسیده مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا لحن جدی‌تری داشتند و طی آن اعلام کردند مدرک خاکپور قابل قبول نیست و او نه تنها باید مدرک A را دریافت کند بلکه باید برای گرفتن مدرک C و B هم دوره‌های آموزشی را بگذارند که این مسئله نیاز به بازه زمانی زیادی دارد که تا فاصله باقی مانده تا شروع مسابقات مرحله دوم امکان دریافت آن نیست.

از سوی دیگر مرتضی محصص در مصاحبه جدیدی که در حاشیه مراسم چهارمین سالگرد ناصر حجازی داشت کدهای جدیدی را داد که به نظر می‌رسد هفته آینده بعید نیست اتفاقات جدیدی بیفتد.

در این مصاحبه محصص اعلام کرده وضعیت کادرفنی هفته آینده مشخص می‌شود و در مورد اینکه آیا احتمال دارد خاکپور تغییر کند، گفت: امیدوارم این اتفاق نیفتد.

اینکه محصص به عنوان سرپرست کمیته فنی و توسعه به صورت قعطی از حضور خاکپور روی نیمکت تیم ملی صحبت نمی‌کند نشان می‌دهد احتمال بروز تغییرات در کادرفنی تیم ملی وجود دارد تا بار دیگر تیم ملی امید در آستانه مسابقات حساس خود دستخوش بی برنامگی مسئولان فدراسیون شود.

باید منتظر روزهای آینده ماند و دید که در نهایت نیمکت تیم ملی امید چه سرنوشتی پیدا می‌کند.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط امید