۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶

خلیلی: به‌خاطر استیل‌آذین ممنوع‌الخروجم

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر بازی در استیل‌آذین و اینکه مالیات من توسط باشگاه پرداخت نشده ممنوع‌الخروج هستم و امیدوارم هدایتی این مشکل مرا حل کند.
کد خبر : ۲۴۲۶۹۷
صراط: مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر بازی در استیل‌آذین و اینکه مالیات من توسط باشگاه پرداخت نشده ممنوع‌الخروج هستم و امیدوارم هدایتی این مشکل مرا حل کند.

محسن خلیلی در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 80 و همچنین برد سرخپوشان مقابل الهلال عربستان در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: برد در دربی باعث شد تا روحیه بازیکنان بالا برود و بتوانند با انرژی زیاد به مصاف الهلال بروند و از طرف دیگر حمایت پرشور هواداران مزید بر علت شد تا پرسپولیس در این بازی سربلند شود. البته با توجه به حساسیت بسیار زیادی که این بازی داشت اما دیدیدم که الهلال فشار زیادی به پرسپولیس آورد اما در نهایت این بازیکنان ما بودند که سه امتیاز را گرفتند و توانستند به بازی برگشت خوشبین باشند.

وی درباره بازی برگرشت پرسپولیس مقابل الهلال در ریاض اظهار داشت: قطعاً بازی در خاک عربستان بسیار سخت‌تر خواهد شد چرا که تماشاگران پرشور پرسپولیس دیگر در استادیوم حضور ندارند و ورزشگاه پر از تماشاگران عربستانی است. اما بازیکنان باید با تمرکز بالا و دفاع تیمی فشرده وارد بازی شوند تا بتوانند نتیجه لازم را بگیرند و فکر می‌کنم اگر پرسپولیس بخواهد مقابل الهلال باز بازی کند این موضوع به ضررش خواهد شد.

خلیلی درباره واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی هم اظهار داشت: هر سال می‌بینیم که پرسپولیس مشکلات مالی زیادی دارد و بدهی‌ها آزاردهنده هستند و مدیر باشگاه باید تلاش زیادی کند تا بتواند بر این مشکلات مالی غلبه نماید. به نظرم به صلاح است که پرسپولیس و حتی استقلال خصوصی شوند چرا که این تیم‌ها مردمی هستند و باید در خدمت لیگ بازیکن‌سازی کنند و الآن هم شرایط به گونه‌ای است که چند خریدار پا پیش گذاشته‌اند و امیدوارم هر کس که می‌تواند به پرسپولیس کمک کند در این راه به موفقیت برسد.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه از یکی از متقاضیان خرید پرسپولیس طلبکار است، اظهار داشت: زمانی که من در استیل آذین بازی می‌کردم مالیات چند بازیکن با باشگاه بود که این مالیات‌ها پرداخت نشده و به همین دلیل من ممنوع‌الخروج هستم اما به احترام حسین هدایتی و اینکه او یک پرسپولیسی است شکایتی نکردیم اما امیدوارم این مسئله برطرف شود و او که از پرسپولیس حمایت می‌کند این مشکل را هم از پیش بردارد. متأسفانه من ممنوع‌الخروج و ممنوع‌المعامله هستم و اتومبیلم هم توقیف شده و چند بار هم در اینباره صحبت‌هایی کرده‌ام و امیدوارم هدایتی این مشکل من را هم حل کند.

خلیلی در پایان خاطرنشان کرد: برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم برای سال آینده و با خصوصی شدن این تیم در همه جای زمین شاهد حضور ستاره‌ها در پرسپولیس باشیم و با خصوصی شدن این باشگاه و برطرف شدن بدهی‌ها خوشحالی مردم را ببنیم.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط خلیلی فوتبال
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز