۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
سعید سعدی:

«من» با لیلا حاتمی به نیمه راه رسید

سعید سعدی گفت: فیلم سینمایی «من» تا پایان خرداد ماه به پایان می‌رسد و تا به امروز پنجاه درصد از فیلمبرداری آن انجام شده است.
کد خبر : ۲۴۲۷۶۴
صراط: سعید سعدی گفت: فیلم سینمایی «من» تا پایان خرداد ماه به پایان می‌رسد و تا به امروز پنجاه درصد از فیلمبرداری آن انجام شده است.

سعید سعدی در ارتباط با تازه‌ترین فعالیت خود درباره ساخت فلیم سینمایی «من» گفت: تهیه کنندگی این فیلم سینمایی را که با سعید خانی بر عهده داردم تقریباً به نیمه راه رسیده است و تا اواخر خرداد ماه این پروژه سینمایی به پایان فیلمبرداری می‌رسد.

این فیلم سینمایی در ابتدای کا خود در سکوت خبری کلید خورد، عبدالرضا کاهانی که فیلم سینمایی «استراحت مطلق» را به روی پرده سینما ها دارد در این پروژه سینمایی مشاوره کارگردان است.

سهیل بیرقی در مقام دستیار کارگردان وبرنامه ریز پیش از این با افرادی چون عبدالرضا کاهانی، واروژ کریم مسیحی، رسول صدرعاملی، بهرام توکلی و حسن فتحی همکاری داشته است.

براساس این گزارش، فیلم سینمایی «من» اولین تجربه بلند سینمایی سهیل بیرقی در مقام کارگردان است و همزمان با فیلمبرداری تدوین این فیلم توسط شیما منفرد در حال انجام است.

در این پروژه سینمایی بازیگرانی همچون لیلا حاتمی، بهنوش بختیاری، امیر جدیدی، علی استادی، علی منصور، سعید عطائیان، احمد غفوری، داوود بخشی‌خانی، داوود مرتضوی، مرتضی آقاحسینی ایفای نقش می‌کنند.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط لیلا حاتمی