۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

امیدها ۲ بازی دوستانه در ترکیه دارند

عباس علیپور در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: شرایط تیم بسیار خوب است. تیم ملی امید از 15 خرداد به شهر آنکارا در کشور ترکیه اعزام می‌شود.
کد خبر : ۲۴۲۷۶۶
صراط: مدیررسانه‌ای تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: در حال رایزنی هستیم تا در ترکیه چند بازی دوستانه انجام دهیم. در اردوی آنکارا حداقل ۲ بازی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد.

عباس علیپور در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: شرایط تیم بسیار خوب است. تیم ملی امید از 15 خرداد به شهر آنکارا در کشور ترکیه اعزام می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا بازی‌های دوستانه تیم ملی امید ایران در این اردو قطعی شده است، خاطرنشان کرد: در حال رایزنی‌ هستیم تا چند بازی دوستانه در این اردو انجام دهیم. چند تیم باشگاهی و ملی در ترکیه حضور دارند. حداقل 2 بازی دوستانه در ترکیه برگزار خواهیم اما هنوز حریفانمان قطعی نشده اند.

مدیررسانه‌ای تیم ملی امید در رابطه با اینکه چه زمانی لیست بازیکنان حاضر در اردو مشخص می‌شود، تصریح کرد: منتظر هستیم تا لیست دوم کارلوس کی‌روش برای تیم ملی بزرگسالان مشخص شود تا بعد از آن کادرفنی با توجه به نفراتی که هستند لیست خود را اعلام کند.

علیپور در رابطه با اینکه آیا در اردوی ترکیه دستیاران خاکپور تغییر می‌کنند و فردی به جمع مربیان تیم ملی اضافه می‌شود، خاطرنشان کرد: تا به الان چیزی به بنده در این مورد اعلام نشده است و نشنیدم که قرار است فرد جدیدی اضافه شود.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود نامه جدیدی به فدراسیون فوتبال رسیده که طی آن مدرک مربیگری خاکپور برای هدایت تیم ملی امید کامل نیست و او نمی‌تواند در مرحله دوم سرمربی این تیم باشد، گفت: هنوز این مشکل وجود دارد. قرار است خاکپور مدارک جدید خود را ارسال کند تا ببینیم این مسئله چقدر به حل مشکل ما کمک می‌کند. فعلا نمی‌توانیم به صورت قطعی چیزی اعلام کنیم و باید ببینیم با ارائه مدارک جدید خاکپور این مشکل حل می‌شود یا نه.

تیم ملی فوتبال امید ایران در دیماه در مرحله دوم انتخابی المپیک 2016 به میدان می‌رود.

اردن 2 روز قبل توانست به عنوان تیم نخست گروه دوم به مرحله دوم انتخابی المپیک صعود کند تا تکلیف 16 تیم نهایی این مسابقات مشخص شود.

بدین ترتیب ایران، قطر، استرالیا، کره جنوبی، سوریه، کره شمالی، چین، تایلند، عربستان سعودی، ایران،‌ امارات، یمن، ژاپن، ویتنام، عراق، اردن و ازبکستان در چهار گروه چهار تیمی به میزبانی قطر به مصاف یکدیگر می‌روند.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط فوتبال