۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

فتنه در دانشگاه تربیت مدرس برجسته شده

عضو بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: روز گشایش انجمن اسلامی پیشرو، دو چهره مدافع فتنه یعنی دکتر معین و اطاعت حضور یافته و سخنرانی کردند و حتی بیانیه خاتمی خوانده شد در حالی که جناب خاتمی رسما به دلیل مواضع فتنه گرانه ممنوع التصویر است.
کد خبر : ۲۴۲۷۶۸
صراط: عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اعتراض بسیج اساتید به عدم وفای به عهد وزیر علوم گفت: آقای فرهادی در مجلس قول داد با فعالیت افراد مؤثر در فتنه ۸۸ مقابله کند ولی فعالیت این افراد در دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه تربیت مدرس برجسته شده است.

محمدحسین یادگاری عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: وزیر علوم در روز رای اعتماد در مجلس، به چند موضوع برجسته اشاره کرد. یکی این بود که خط قرمز ما فتنه 88 است و وزیر قول داد با این مسئله در دانشگاه‌ها مقابله کند و دومین مطلب این بود که فرمایشات مقام معظم رهبری در همه موضوعات فصل‌الخطاب است ولی این روزها موضوع فتنه 88 در دانشگاه تربیت مدرس بسیار برجسته شده و من به عنوان عضو بسیج اساتید به این مسئله معترضم زیرا قول وزیر در این دانشگاه برعکس اتفاق افتاده است و کسانی که در فتنه 88 مقابل نظام ایستادند اکنون مسئولیت‌های برجسته دارند.

وی افزود: حبیب‌زاده عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس ابتدا مشاور ریاست دانشگاه بود که به دلیل اعتراض اساتید انقلابی مجبور به استعفا شد. وی نماینده وزیر در شورای نظارت بر تشکل‌ها هم بود و در بحث گزینش اساتید نیز معرفی شده بود که با توجه به اعتراض نیروهای انقلابی مجبور به استعفا شد.

یادگاری گفت: پشتیبانی از انجمن ناخواسته اسلامی پیشرو نیز بحث دیگری است که در طرفةالعینی به این تشکل مجوز دادند. این تشکل در ابتدا تحت عنوان انجمن اصلاح‌طلبان مطرح شد که برای جذب قشر خاکستری بود و پس از آن به تشکل پیشرو تغییر نام داد و در چند ماه مجوز گرفتند در حالی که در زمان انتخابات انجمن اسلامی مستقل دانشگاه به اعضای این انجمن گفتند شما تخلفاتی کردید و نمی‌توانید ادامه حیات دهید ولی دانشجویان ارزشی انتخابات را برگزار کردند که باز هم رای آوردند و ادامه فعالیت دادند.

عضو بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: روز گشایش انجمن اسلامی پیشرو، دو چهره مدافع فتنه یعنی دکتر معین و اطاعت حضور یافته و سخنرانی کردند و حتی بیانیه خاتمی خوانده شد در حالی که جناب خاتمی رسما به دلیل مواضع فتنه گرانه ممنوع التصویر است.

یادگاری خطاب به وزیر علوم گفت: آقای وزیر! قول‌هایی که داده بودید اتفاق نیفتاده و جریان 88 در حال تکرار است و اگر می‌خواهید فرمایشات مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب قرار دهید به عنوان وزیری که متعهد شده است بدانید مقام معظم رهبری در سال 93 فرمودند دانشگاه باشگاه سیاسی نشود زیرا این مسئله سهم مهلک برای پیشرفت علمی دانشگاه‌ها است.

وی گفت: در مورد جناب بهشتی نیز اگر مشکل وی در قوه قضائیه حل شده است باید شفاف‌سازی کنند تا ما هم بدانیم وی مشکل‌دار هست یا خیر؟  ولی اگر مشکلش حل نشده چرا اجازه دادند به دانشگاه بیاید و رئیس دانشگاه و حبیب‌زاده برای خیرمقدم پیش او رفتند.

به گفته وی، دانشگاه تربیت مدرس کار اصلی خود را در راه‌اندازی فتنه جدید شروع کرده تا باشگاه سیاسی را از طریق کسانی که در فتنه 88 مشغول بودند به راه بیندازد.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط فتنه
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز