۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
گزارش تمرین تیم ملی

7 بازیکن اصلی کی‌روش کیستند؟

نکته قابل توجه اینکه کی‌روش امروز از همان ابتدا رامین رضاییان، ووریا غفوری، آندرانیک تیموریان، احسان حاج‌صفی، سروش رفیعی، خسرو حیدری و امید ابراهیمی را از سایر بازیکنان جدا کرد که این دسته ابتدا زیر نظر اوسیانو کروز بدن‌های خود را گرم کرده و سپس پشت دروازه جنوبی مشغول تنیس فوتبال شدند.
کد خبر : ۲۴۲۷۸۳
صراط: آخرین روز مینی‌کمپ اول تیم ملی فوتبال ایران امروز زیر نظر کادر فنی در ورزشگاه دستگردی برگزار شد.

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه آماده می‌کند از ساعت 10 و 30 صبح امروز تمرینات خود را در ورزشگاه دستگردی پیگیری کرد.

*از ساعت 10 و 25 دقیقه بازیکنان یک به یک برای انجام تمرینات وارد زمین شدند و نکته قابل توجه اینکه مانند روزهای پیش مراحل تمرینی زودتر از آغاز تمرین توسط دستیاران کی‌روش مهیا شده بود.

*ملی‌پوشان امروز لباس زرد رنگ بر تن داشتند که پس از دقایقی 20 نفر از آنها به دو گروه تقسیم شده و هر گروه به دو تیم آبی‌ و قرمز مجددا تقسیم شده و بازی آقاوسط را در دستور کار قرار داده و در این بین به پاسکاری پرداختند.

*نکته قابل توجه اینکه کی‌روش امروز از همان ابتدا رامین رضاییان، ووریا غفوری، آندرانیک تیموریان، احسان حاج‌صفی، سروش رفیعی، خسرو حیدری و امید ابراهیمی را از سایر بازیکنان جدا کرد که این دسته ابتدا زیر نظر اوسیانو کروز بدن‌های خود را گرم کرده و سپس پشت دروازه جنوبی مشغول تنیس فوتبال شدند. به نظر می‌رسد کی‌روش به عنوان بازیکنان اصلی بر روی این هفت نفر توجهی ویژه داشت و به نظر این تعداد از حالا از ارکان اصلی تیم کی‌روش باشند.

*سایر بازیکنان به دو تیم آبی و قرمز تقسیم شده و در زمین ورزشگاه دستگردی به فوتبال مشغول شدند. در این هنگام کی‌روش در وسط زمین به دقت ناظر این بازی بود و نکات لازم فنی را به آنها گوشزد می‌کرد.

*از ابتدای تمرین دروازه‌بان‌ها جداگانه به تمرین پرداختند که با آغاز مسابقه فوتبال در نیمه اول اخباری و حسینی درون دروازه ایستادند و در نیمه دوم نیز سلیمی و فروزان جای آنها را گرفتند.

*در ابتدای تمرین امروز آندرانیک تیموریان دقایقی را با مارکار صحبت کرده و کی‌روش نیز از ساعت 10 و 35 دقیقه وارد زمین شد.

همچنین بازیکنان پس از آغاز بازی فوتبال با استارت‌های کوتاه و بلند خود را برای فوتبال آماده کردند.

*آنالیزور تیم ملی که هر روز تمرینات را فیلمبرداری می‌کند امروز به دنبال مکان جدیدی برای فیلمبرداری بود و در نهایت به پشت بام جایگاه خبرنگاران رفت.

*افشین پیروانی مدیر ورزشی تیم ملی امروز با لباس شخصی تمرینات را زیر نظر داشت.

*فرزاد حاتمی تنها بازیکنی بود که لباس خود را از زیر کاور درآورده اما سایر بازیکنان بر روی همان لباس‌های زرد رنگ خود کاور را بر تن کردند.

*حضور هاشم بیک‌زاده که پیش از این همواره در تیم اصلی کی‌روش قرار داشت در مسابقه فوتبال جالب توجه بود و او بازیکنی بود که امروز 7 بازیکن اصلی را همراهی نکرد.

*از ساعت 11 و 5 دقیقه 7 بازیکنی که جداگانه در تمرین می‌پرداختند به سمت دیگر تمرین رفته و زیر نظر دکتر دیه‌گو به کارهای آمادگی جسمانی و استارت‌های کوتاه و بلند مشغول شدند.

*امیرحسین صادقی و بختیار رحمانی امروز در تمرینات غایب بودند و به نظر کی‌روش قبل از پایان مینی‌کمپ اول این دو را مرخص کرده بود. این دو نفر به همراه دکتر شهاب امروز به کمپ تیم‌های ملی رفتند تا به کارهای درمانی و آمادگی جسمانی مشغول شوند.

*در دقایقی کروز به صورت اختصاصی با سروش رضایی به صحبت پرداخت.

*از ساعت 11 و 15 دقیقه بازیکنانی که فوتبال بازی می‌کردند به مدت 5 دقیقه به تنفس پرداخته و سپس نیمه دوم بازی خود را آغاز کردند. در بین دو نیمه کی‌روش با دستیارانش جلسه سرپایی کوتاهی را برگزار کرد.

*محمد نژادمهدی مدافع تیم ملی که دیروز مصدوم شده بود امروز پا به پای سایر بازیکنان تمرین کرد.

*از ساعت 11 و 25 دقیقه بازیکنان اصلی به سرد کردن مشغول شدند و این در حالی بود که در این زمان کروز با این بازیکنان شوخی می‌کرد و جالب اینکه در پایان سرد کردن کروز ایستاده و این 7 بازیکن به سمت وی رفته و یک به یک آنها را در آغوش گرفت.

*زمانی که این 7 نفر به کارهای آمادگی جسمانی مشغول بودند حاج‌صفی پرچم کرنر را از زمین درآورده و آن را بالای سر گرفته و تکان می‌داد.

در ادامه نیز آندو همین کار را تکرار کرد که چون پایان تمرینات این نفرات اصلی بود آنها با هم شوخی می‌کردند.

*کادر فنی تیم ملی امروز با لباس خاکستری بر تن داشت و کی‌روش نیز مانند گذشته با یک تی‌شرت مشکی رنگ نظارت ویژه‌ای بر تمرینات داشت.

*تمرین امروز تیم ملی 70 دقیقه طول کشید و در پایان کی‌روش ملی پوشان را جمع کرد و پس از انجام یک صحبت کوتاه و با دست زدن بازیکنان تمرین به پایان رسید.سرمربی تیم ملی هنگام ترک زمین تمرین جلسه کوتاهی را با تیموریان و سروش رفیعی برگزار کرد.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط کی روش