۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
کانون هواداران تراکتور: اخطار اول آندو را کسی ندیده!

درخواست از روحانی برای برخورد با فغانی!

هواداران تیم تراکتورسازی از ریاست فدراسیون فوتبال، وزیر محترم ورزش و رئیس‌جمهور محبوب خواستار برخورد قاطع با داور این مسابقه و دیگر خاطیان بوده و تا جواب قانع‌کننده‌ای نگیرند، پیگیر این موضوع خواهند بود.
کد خبر : ۲۴۲۷۹۵
صراط: کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز در نامه‌ای خطاب به رئیس فدراسیون نوشت: آیا با این شرایط امیدی برای قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر وجود دارد.

پس از آخرین بازی جنجالی لیگ برتر فوتبال و به وجود آمدن یک‌سری وقایع که تیم تراکتور را از قهرمانی دور کرد و دل هواداران که خود را برای جشن قهرمانی آماده می‌کردند، آزرد؛ کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز در نامه‌ای سرگشاده‌ به رئیس فدراسیون فوتبال نوشتند که در این نامه آمده است: با عنایت بر اینکه در تاریخ 26/2/1394 نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ارسال شد اما با گذشت هفت روز هیچ پاسخی از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ کشور دریافت نکردیم و هواداران تیم تراکتورسازی سخت پیگیر رای هستند.

در ادامه این نامه آمده است: کانون هواداران تیم تراکتورسازی سه موضوع جداگانه را به محضرتان اعلام می‌دارد.

    1 ـ الف: در سال 1373 در فینال جام حذفی کشور بازیکن تیم تراکتورسازی از فاصله 40 متری توپی را با شوت از راه دور وارد دروازه می‌کند که داور مسابقه به ناحق آن گل را آفساید اعلام کرد. با این اشتباه محرز داور تیم بهمن کرج قهرمان جام حذفی شد و تیم تراکتورسازی به جای باشگاه‌های آسیا به جام «میلز» هندوستان فرستاده شد.

    ب: در فصل 91-90 لیگ برتر فوتبال کشور بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با استقلال تهران، داور مسابقه پنالتی تراکتورسازی را نمی‌گیرد و برای استقلال تهران یک پنالتی ناحق اعلام کرده و یک بازیکن تراکتورسازی را اخراج می‌کند و قهرمانی را از تیم تراکتورسازی می‌گیرد و این تیم به مقام نایب قهرمانی دست می‌یابد.

    2 ـ الف: یک روز مانده به بازی تراکتورسازی تبریز با نفت تهران در هفته سی‌ام لیگ برتر داور مسابقه عوض می‌شود. پرسش هواداران تراکتورسازی این است که به چه دلیل داور مسابقه تیم‌های تراکتورسازی با نفت تهران تغییر است.

    ب- اخطار اول داور به تیموریان را هیچ‌کس ندیده و همه کارشناسان گفتند «اخطار دوم آندرانیک بسیار سختگیرانه بوده است».

    ج- داور مسابقه در دو سه گامی در محوطه جریمه، پنالتی مسلم مدافع نفت تهران را روی فرید کریمی را ندید که کارشناسان همه گواهی دادند که پنالتی صددرصد بود. همین داور در بازی تراکتورسازی برابر سپاهان یک پنالتی اشتباه به نفع سپاهان اعلام کرد و در بازی پرسپولیس ـ سپاهان همین داور یک پنالتی مسلم طارمی به نفع پرسپولیس را نمی‌گیرد. آیا 6 امتیاز برای قهرمانی یک تیم کافی نیست؟

حق‌کشی علیه این هواداران پرشور تا کی ادامه داشته و به ما اعلام شود آیا تراکتورسازی در لیگ برتر قهرمانی را خواهد دید؟

    3- با وجود نامه اعتراضی هواداران، نامه مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی، نامه اداره ورزش و جوانان استان و نامه هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی و دست آخر نامه هواداران تیم تراکتورسازی به رئیس‌جمهوری محترم چرا هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده است؟

حال با این همه اسناد و مدارک موجود در تلویزیون و رسانه‌های جمعی، این کار از روی عمد نبوده است؟ آیا این پرونده به کمیته حقیقت‌یاب ارجاع داده می‌شود؟ اگر اعضای کمیته حقیقت‌یاب مثل محمد فنایی باشند، وای به حال تیم تراکتورسازی.

هواداران تیم تراکتورسازی از ریاست فدراسیون فوتبال، وزیر محترم ورزش و رئیس‌جمهور محبوب خواستار برخورد قاطع با داور این مسابقه و دیگر خاطیان بوده و تا جواب قانع‌کننده‌ای نگیرند، پیگیر این موضوع خواهند بود.

کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز
منبع: فارس
برچسب ها: صراط آندو فغانی
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز