۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال شد

مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال امروز برگزار شد که در پایان محمود مشحون به عنوان رئیس این فدراسیون برای 4 سال آینده انتخاب شد.
کد خبر : ۲۴۲۷۹۸
صراط: مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون بسکتبال امروز در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد که در پایان محمود مشحون با کسب 23 رای برای 4 سال آینده به عنوان رئیس انتخاب شد.

برای این انتخابات 16 نامزد ثبت نام کرده بودند که در این بین امیرخوش خبر به دلیل همراهی تیم ملی والیبال در اردوی اروپایی در مجمع حضور نداشت و طبق قانون این کار به منزله انصراف محسوب می‌شود.

نصر الله معینی در مجمع حضور نیافت، رضا ترحمی و مهران سررشته به نفع محمود مشحون کناره‌گیری کردند. میرزاآقابیک نیز پیش از رای گیری انصراف خود را اعلام کرد. بکتاش ساری به نفع ایلیاوی کناره گیری کرد.

رحیم بلبل‌آبادی، نصرالله معینی، همایون بکتاش ساری، محمدحسین انصاری، محمد رضاعلی، رضا ترحمی، امیر ایلیاوی، حسن میرزا آقابیک، مهرداد آگین، رضا مهندسی، مهران سررشته، محمود مشحون، رامین احمدی طباطبایی، مهدی یوسفی صادق‌لو، امیر خوش خبر و ارسلان انشائی نامزدهای این انتخابات بودند.

در این مجمع که به ریاست نصر الله سجادی و با حضور حسنی خو مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، 39 نفر حق رای داشتند و رای گیری با حضور 10 نامزد برگزار شد. مهندسی 7 رای،‌ ایلیاوی 6 رای و طباطبایی نیز 3 رای در این مجمع کسب کردند.

رئیس هیات سمنان و گنجی، مدیرعامل مهرام به عنوان ناظران انتخابات در مجمع حضور داشتند.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط بسکتبال