۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶

کوچک‌زاده: آقایان مذاکره‌کننده حتی یک شب سختی ندیده‌اند

بزگترین ایراد کار این تیم را عدم شفافیت و رعایت صداقت با مردم می دانم در حالیکه هر اقتداری در پشت میز مذاکره دارند ناشی از مقاومت مردم در برابر ناملایمات و سختی ها بوده است که آقایان مذاکره کننده حتی یک شب و روز این سختی ها را حتی ندیده اند.
کد خبر : ۲۴۲۸۰۵
صراط: مهدی کوچک زاده نماینده مجلس گفتگویی با پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی انجام داده که در بخشی از آن کوچک زاده در پاسخ به این  سوال که "تحلیل شما از عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان چیست؟" گفت:
بزگترین ایراد کار این تیم را عدم شفافیت و رعایت صداقت با مردم می دانم در حالیکه هر اقتداری در پشت میز مذاکره دارند ناشی از مقاومت مردم در برابر ناملایمات و سختی ها بوده است که آقایان مذاکره کننده حتی یک شب و روز این سختی ها را حتی ندیده اند. نکته دیگر که ناشی از  سابقه و گذشته اعضای اصلی این تیم است عدم درک صحیح از ماهیت انقلاب از یکطرف و دشمنی استکبار و غرب با انقلاب از سوی دیگر است این مطلب می تواند موجب غفلت این تیم از مکر و کینه ورزی دشمن استکباری و خدای نا خواسته فریب خنده ها و ظاهر فریبنده آنها را خوردن گردد. دستاوردهای این تیم تا کنون حتی با آنچه اعضای آن وعده داده و ادعا می کنند قابل تطبیق نیست و بسیار کمتر از چیزی است که رئیس جمهور در سخنرانی های مکرر خواستار آن شده و وعده آن را داده اند.
برچسب ها: صراط کوچک زاده
نظرات بینندگان
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
۳۹
۱۲
رهبر انقلاب:
هر حنجره‌ای که در جهت اختلاف‌افکنی کار کند، بلندگوی دشمن است
ببببببببببببببببب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
۳۹
۱۴
شما خیلی ...........کاسبان تحریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
۳۳
۱۲
هر حنجره‌ای که در جهت اختلاف‌افکنی کار کند، بلندگوی دشمن است
رهبر معظم انقلاب