۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰

خودکشی دومین دختر ایزدی دربند داعش

منابع خبری از خودکشی دومین دختر ایزدی در بند «داعش» ظرف یک ماه اخیر در ریف دیرالزور، واقع در شرق سوریه خبر دادند.
کد خبر : ۲۴۲۸۰۸
صراط: دختر ایزدی 19 ساله‌ای که پس از به اسارت گرفته شدن توسط گروه تروریستی تکفیری «داعش» به عنوان پاداش به یکی از اعضای این گروه اهدا شده بود، روز گذشته خودکشی کرد.

این دختر 19 ساله ایزدی پس از اهدا شدن به یکی از عناصر داعش و مورد بهره برداری جنسی و جسمی قرار گرفتن از سوی وی، با شلیک یک گلوله به سر در شهر «موحسن»، واقع در ریف دیر الزور، در شرق سوریه خودکشی کرد و به زندگی خود پایان داد.

منابع محلی می‌گویند که این دختر ایزدی یک ماه پیش توسط یک تروریست تکفیری داعشی خارجی از عراق به سوریه و شهر موحسن آورده شده بود.

این منابع تاکید می‌کنند که ظرف یک ماه گذشته این دومین مورد خودکشی دختران ایزدی در منطقه موحسن است، به گونه‌ای که 20 روز پیش از آن هم یک دختر ایزدی دیگر که نزد یک تروریست تکفیری داعشی نگه داری می‌شد، به همین شیوه و با شلیک مستقیم به سر خودکشی کرد.

منابع مذکور می‌گویند: بسیاری از تروریست‌های خارجی داعش یا «مهاجرین» پس از اقامت در مناطق و شهرهای مختلف استان دیر الزور که تحت تصرف این گروه تکفیری است، دختران ایزدی را از داعش به عنوان پاداش به خدمت می‌گیرند.

این منابع محلی سوری می‌افزایند: این تروریست‌های تکفیری تعاملی بسیار غیر اخلاقی و غیر انسانی با این دختران ایزدی دارند و به انحای مختلف آنها را مورد بهره برداری جنسی و جسمی قرار می‌دهند و موجب می‌شوند تا پیش روی این دختران یک راه بیشتر باقی نماند و آن خودکشی است.

اغلب این دختران به بردگی و اسارت گرفته داعش در دو شهر المیادین و موحسن، از توابع ریف دیر الزور و دو منطقه نفتی کونکو و العمر، در استان دیر الزور بسر می‌برند.

منابع خبری طی روزهای گذشته با اعلام خبر کشته شدن «ابو سیاف»، وزیر نفت داعش در دیر الزور و دستگیری همسرش «ام سیاف» توسط نظامیان آمریکایی تاکید کردند که ام سیاف از جمله افرادی در داعش به شمار می‌آمد که در قاچاق انسان به خصوص دختران ایزدی فعالیت داشت.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط ایزدی