۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳

اعلام زمان سفر دوبار لغوشده روحانی

سفر روحانی به غرب استان تهران پیش از این دو بار منتفی شده بود.
کد خبر : ۲۴۲۸۰۹
صراط: استاندار تهران از سفر رئیس‌جمهور و تعدادی از وزرا در روز سه‌شنبه پنجم خردادماه به شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد خبر داد.

سیدحسین هاشمی استاندار تهران امروز ظهر طی نشست خبری که به منظور سفر رئیس‌جمهور به سه شهرستان شهریار و قدس و ملارد برگزار شد، اظهار داشت: رئیس‌جمهور و تعدادی از وزرا طی سفری یک روزه روز سه‌شنبه هفته جاری (5 خردادماه) به سه شهرستان شهریار، قدس و ملارد سفر خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این سفر از ساعت 8 صبح و برای استقبال از رئیس جمهور آغاز می‌شود،‌ افزود: روحانی در جریان این سفر با حضور در ورزشگاه شهید ثمری شهرستان ملارد با مردم این سه شهرستان دیدار عمومی خواهد داشت و به سخنرانی می‌پردازد.

استاندار تهران با اشاره به برکات سفر هیأت دولت به شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: آشنایی نزدیک رئیس‌جمهور با پتانسیل‌ها و مشکلات شهرستان‌ها و دیدار نزدیک با مردم و همچنین تصمیم‌گیری بر سر پروژه‌های عمرانی حساس و مهم از اساسی‌ترین توفیقاتی خواهد بود که در جریان سفر کسب می‌شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: هفته گذشته جلسه‌ای با حضور رئیس‌جمهور و اکثر اعضای هیأت دولت برگزار شد که بنده نیز در آن جلسه حضور داشتم و مسائل مهم استان تهران مطرح و پیرامون آن تصمیم‌گیری شد.

وی تأکید کرد: یکی از ویژگی‌های این جلسه تأکید ویژه رئیس‌جمهور بر پیگیری مصوبات و مسائل مربوط به مردم به طور شهرستانی بود که این موضوع فرصت بی‌نظیری است که مسائل و پتانسیل‌ها و مشکلات شهرستان‌های استان تهران به طور ویژه مورد بررسی قرار بگیرند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در جریان سفر رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت به سه شهرستان شهریار، قدس و ملارد بازار ایرانی اسلامی شهر جدید اندیشه افتتاح و احتمالا با حضور رئیس‌جمهور از یکی از بخش‌های تولیدی در صنعت کشاورزی بازدید خواهند داشت.

هاشمی بیان کرد: رئیس‌جمهور در برنامه‌های پایانی خود با حضور در شهرستان قدس با مسئولان استان و شهرستان، ائمه‌جمعه دیدار خواهد داشت و همچنین در آخرین برنامه خود با اصحاب رسانه نشست خبری دارد.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند از طریق سامانه تلفنی 111 پیشنهادات، مشکلات و مسائل مربوط به خود را با نهاد ریاست جمهوری و با دولت در میان بگذارند، گفت: سامانه 111 در جریان این سفر ایجاد خواهد شد و از فردا کار خود را آغاز می کند تا مردم بتوانند مشکلات و انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنند.

وی همچنین تصریح کرد: سفرهای رئیس‌جمهور به شهرستان‌های استان تهران طی پنج مرحله انجام خواهد شد که  این سفر اولین سفر شهرستانی رئیس‌جمهور به شهرستان‌های استان تهران خواهد بود.

استاندار تهران در پاسخ به این سوال که آیا در جریان سفر رئیس‌جمهور مدارس تعطیل خواهند شد یا خیر، گفت: در جریان سفر رئیس‌جمهور هیچ مدرسه‌ای تعطیل نخواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به انتشار برخی اخبار مبنی بر معرفی شما به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت و اینکه آیا شما برنامه‌ای در همین راستا به رئیس‌جمهور ارائه کرده‌اید یا خیر، اظهار داشت: بنده استاندار تهران هستم ولاغیر.
منبع: فارس