۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲
نژادفلاح:

از جانبازان خواستیم برای پرسپولیس دعا کنند

حالا این افتخار نصیب ما شده که اینبار به عیادت شما بیاییم و خوشحالیم که پرسپولیس چنین علاقه‌مندان و هوادارانی دارد که به رغم قطع نخاعی بودن، تمامی بازی‌های تیم را از نزدیک تماشا می‌کنند ...
کد خبر : ۲۴۲۸۳۲
صراط: محمدحسین نژادفلاح در روز ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و روز جانباز با جانبازان قطع نخاعی دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمد حسین نژاد فلاح عصر امروز و در روز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز با حضور در آسایشگاه جانبازان ثارالله واقع در خیابان مقدس اردبیلی دیدار دو ساعته‌ای با جانبازان هشت سال دفاع مقدس داشت. در این دیدار صمیمانه، نژادفلاح از رشادت‌های جانبازان تقدیر و تشکر کرده و مراتب ارادت باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و هواداران میلیونی‌اش را ابراز داشته و از آنها درخواست کرد، برای سربلندی تیم پرطرفدار پرسپولیس در دیدار سرنوشت‌ساز برابر الهلال دعا کنند.

نژادفلاح در این باره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: وظیفه خود دانستم در روز جانباز به نیابت از باشگاه پرسپولیس و هواداران میلیونی‌اش دیداری با جانبازان عزیز داشته باشیم و واقعا مفتخریم که بسیاری از آنها علاقه‌مند به این باشگاه مردمی بوده و خود را هوادار پرسپولیس می‌دانستند و برای سربلندی این تیم مردمی همواره دعا می‌کنند.

وی افزود: ما هر چه داریم از رشادت‌های شهدا و جانبازان عزیز است و اگر جانفشانی و ایثار آنها نبود امروز در این آرامش، امنیت و اقتدار ایران اسلامی این گونه که شاهد هستیم خبری نبود. آنها روی تخت‌ها نشسته‌اند و پرچم سربلندی ایران را به دست مردم داده‌اند. آنها وجودشان و جانشان را کف دست گذاشته‌اند تا خانواده‌ها امروز آرامشی را داشته باشند که بسیاری از مردم کشورهای منطقه از آن بی‌بهره هستند.

نژادفلاح تصریح کرد: درایت مسئولین نظام و در رأس آن رهبر معظم انقلاب اسلامی و جانفشانی‌های شهدا و جانبازان عزیز آرامش و اقتدار را به ایران هدیه کرده و ما باید قدردان این رشادت‌ها باشیم. بنده امروز با جانبازان قطع نخاعی بسیاری دیدار کرده و بسیار خوشحال شدم که آنها می‌گفتند برای سربلندی پرسپولیس و خوشحالی مردم دعا خواهند کرد و درخواست ما این بود که دعا کنند پرسپولیس انشاالله با دست پر از ریاض بازگردد و ما با افتخار، صعود پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را با حضور مجدد در آسایشگاه جانبازان ثارالله به اتفاق تعدادی از بازیکنان تیم، تقدیم آنها کنیم.

نژاد فلاح در پایان گفت: انشاالله پرسپولیس با دعای هواداران و جانبازان عزیز به مرحله بعد صعود خواهد کرد و ما بار دیگر افتخار دیدار با این جانبازان گرانقدر را خواهیم داشت. یکی از جانبازانی که در این آسایشگاه اسکان دارد، موسی سلامت جانباز قطع  نخاعی و خوش قلبی است که حتما همه هواداران ایشان را می‌شناسند. ما به آقای موسی سلامت گفتیم شما افتخار می‌دهید و همیشه در بازی‌های خانگی پرسپولیس با ویلچر و پرچم پرسپولیس بازی‌های تیم را نگاه می‌کنید و از کنار نیمکت تیم، مایه قوت قلب تیم هستید. حالا این افتخار نصیب ما شده که اینبار به عیادت شما بیاییم و خوشحالیم که پرسپولیس چنین علاقه‌مندان و هوادارانی دارد که به رغم قطع نخاعی بودن، تمامی بازی‌های تیم را از نزدیک تماشا می‌کنند و با حضورشان به تیم روحیه و دلگرمی می‌دهند. بنده دست تک تک این عزیزان جانباز را می‌بوسم و دیداری که امروز با آنها داشتیم را هرگز فراموش نکرده و حرف‌هایی شنیدم که آویزه گوشم کرده و سعی می‌کنم همواره پایبند به اصولی باشم که آنها خواهان رعایت آن در فوتبال و ورزش هستند و در این باره درددل‌هایی صمیمانه و آموزنده با بنده داشتند.
برچسب ها: صراط پرسپولیس