۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹
گزارش تمرین پرسپولیس

حضور بازیکن دوپینگی پرسپولیس در تمرین

بازیکن دوپینگی تیم فوتبال پرسپولیس امروز با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر تمرین سرخپوشان را تماشا کرد.
کد خبر : ۲۴۲۸۳۸
صراط: اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از 2 روز استراحت امروز و از ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که این تمرین با حواشی همراه بود که در زیر می‌خوانید:

* پیش از شروع تمرین امروز پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ در جلسه فنی با بازیکنانش شرکت کرد و در خصوص نقاط ضعف و قوت تیم فوتبال الهلال برای بازیکنان به صحبت پرداخت.

*‌بازیکنان از ساعت 18:30 دقیقه با سوت برانکو تمرین را آغاز کردند که شروع تمرینات شامل گرم کردن بدن بازیکنان با انجام حرکات کششی و زیر نظر مربی بدنساز پرسپولیس بود.

* نرم دوی و دویدن به سمت داخل بخش دیگری از تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود که بازیکنان آن را انجام دادند.

* امروز حدود 60 هوادار پرسپولیس با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر تمرین امروز سرخپوشان را تماشا کردند.

* با توجه به اینکه فصل گرما از راه رسیده اما مدت‌ها است کولر محل اسکان خبرنگاران در ورزشگاه درفشی‌فر خراب است که این مشکل با توجه به تذکرات خبرنگاران به مسئولان درفشی‌فر هنوز برطرف نشد و خبرنگاران حوزه پرسپولیس برای پوشش تمرین این تیم در گرمای بسیار زیاد کانکس مشغول تهیه گزارش تمرین می‌شوند.

* مهرداد کفشگری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که چند وقتی است دچار مصدومیت شده امروز ابتدا در کلینیک ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و سپس با نشستن بر روی نیمکت‌ تمرین سرخپوشان را تماشا کرد.

* امروز چند دوربین شبکه‌های ایرانی و خارجی برای پوشش تمرین پرسپولیس به ورزشگاه درفشی‌فر آمدند.

* مایکل اومانیا، حمیدرضا علی عسگری، فرناندو گابریل و مهدی طارمی که تمرین روز چهارشنبه پرسپولیس را به دلیل مصدومیت به صورت کامل انجام نداده بودند امروز با رفع مصدومیت پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداختند.

* رضا نوروزی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل پارگی رباط صلیبی و همچنین سپری کردن دوران نقاهت مدت‌ها است در ترکیب پرسپولیس به میدان نمی‌رود امروز همانند هفته گذشته در تمرین با سایر بازیکنان تمرین کرد.

در تمرین امرو 60 هوادار حضور داشتند که به تشویق بازیکنان پرداختند.

* دو هوادار معلول امروز برای تماشای تمرین پرسپولیس به درفشی‌فر آمدند. این در حالی است که در قسمتی از ورزشگاه درفشی‌فر که محل تردد خبرنگاران برای تهیه خبر است به علت ازدحام بیش از اندازه کار برای خبرنگاران سخت شده بود.

* محمدرضا خانزاده بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل محرومیت قادر نیست فعلاً این تیم را در مسابقات همراهی کند امروز با وجود پوشیدن پیراهن تمرین روی نیمکت نشست و تنها نظاره‌گر عملکرد امروز سرخپوشان بود.

* شهاب زاهدی بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل استفاده از مواد نیروزا حق بازی کردن ندارد امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حضور یافت و تمرین سرخپوشان را تماشا کرد.

* تمرین امروز پرسپولیسی‌ها شامل پاس‌های طولی و عرضی و همچنین پاس‌های تک ضرب بود و سرخپوشان با تقسیم شدن به چند گروه این تمرین را زیر نظر مربیان‌شان برگزار کردند.

* در ادامه تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بازیکنان شوت به سه دروازه را تمرین کردند به این صورت که بازیکنان از کنار زمین به یکدیگر پاس عرضی می‌دادند و ضربه نهایی برای باز کردن دروازه‌ها بود که در این بخش هر سه گلر پرسپولیس آماده نشان دادند.

* با توجه به تاریکی نسبی هوا در زمان تمرین سرخپوشان تمرین امروز زیر نور برگزار شد.

* برانکو در تمرین امروز تأکید زیادی داشت که بازیکنان بر روی ضد حملات کار کنند او از بازیکنان می‌خواست در زمانی که در زمین خودی تحت فشار هستند با سرعت دادن به توپ و پخش بازی در کناره‌ها بتوانند با انجام ضد حمله به دروازه حریف فرضی نزدیک شوند و مشخص است که برانکو برای بازی در ریاض چشم به ضد حملات بازیکنانش دوخته است.

* با توجه به پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الهلال عربستان کانون هواداران باشگاه پرسپولیس 15 لیدر خود را عازم مشهد مقدس کرد این در حالی است که 4 لیدر پرسپولیس هم همراه این تیم فردا عازم عربستان خواهند شد.

*فوتبال درون تیمی با 3 دروازه بخش پایانی تمرین امروز بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس فردا و در ساعت 10 صبح در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار می‌شود و سپس سرخپوشان برای صرف ناهار راهی هتل المپیک خواهند شد و قرار است از هتل المپیک کاروان پرسپولیس راهی فرودگاه امام خمینی (ره) شود تا پرواز چارتر سرخپوشان در ساعت 15 تهران را به مقصد ریاض ترک کند. پرسپولیس سه‌شنبه شب و از ساعت 22:35 دقیقه در ورزشگاه ملک فهد ریاض به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت.
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز