۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸

پیروزی دوباره والیبال ایران مقابل چک

با وجود اینکه تا چندی پیش وضعیت مصدومیت بازیکنان کلیدی تیم، کادر فنی را نگران کرده بود ولی حضور و آمادگی نسبی خوب آنها در این مسابقه تا حدودی از شدت این نگرانی‌ها کاست.
کد خبر : ۲۴۲۸۴۷
صراط: تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود برابر جمهوری چک نیز به برتری دست یافت تا بدین ترتیب پرونده دیدارهای تدارکاتی شاگردان کواچ پیش از بازی با آمریکا در لیگ جهانی بسته شود.

تیم ملی والیبال کشورمان که خود را برای حضوری شایسته در رقابتهای لیگ جهانی ۲۰۱۵ والیبال آماده می‌کند، از ساعت ۲۰:۳۰ روز شنبه به وقت تهران در پنجمین و آخرین دیدار دوستانه خود پیش از آغاز لیگ جهانی برای دومین مرتبه به مصاف جمهوری چک رفت و در پایان با حساب ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

ملی‌پوشان کشورمان این دیدار را با ترکیب سعید معروف، فرهاد ظریف، عادل غلامی، سامان فائزی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی و جواد معنوی‌نژاد آغاز کردند و در ست اول با ارائه یک بازی حساب شده و منطقی اجازه کار را به چکی‌ها ندادند و ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند. بازیکنان ایران در ست دوم با دفاع خوب و حملات موثر و موفق، اجازه خود نمایی را به میزبان ندادند و این ست نیز ۲۵ بر ۱۹ به سود شاگردان کواچ به پایان رسید.

جمهوری چک در ست سوم تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار بست تا جایی که دو تیم تا امتیاز ۲۷ هم با هم پیش رفتند، اما هنرنمایی و تاکتیک و تکنیک برتر بازیکنان ایران، این ست را نیز با امتیاز ۳۲ بر ۳۰ از آن بوبان و شاگردانش کرد تا در مجموع این دیدار ۳ بر صفر به سود ایران به پایان رسد. در این ست مهدی مهدوی و امیر غفور نیز برای ایران بازی کردند.

لازم به ذکر است در پایان با توافق سرمربیان، دو تیم یک ست دیگر بازی کردند که بوبان در این ست ایران را با ترکیب مهدی مهدوی، عادل غلامی، امیر غفور، مصطفی شریفات، عبدالرضا علیزاده، مجبتی میرزاجانپور و میلاد عبادی‌پور به میدان فرستاد.

این دیدار در سالن ورزشی شهر پریبلام برگزار شد و حدود ۵۰۰ تماشاگر از نزدیگ نظاره‌گر این دیدار بودند که حدود ۵۰ نفر آنها ایرانی بودند. همچنین جوکار سفیر ایران در جمهوری چک در سالن مسابقه حضور داشت. تیم کشورمان در بازی نخست خود برابر چک نیز برنده شده بود.

با وجود اینکه تا چندی پیش وضعیت مصدومیت بازیکنان کلیدی تیم، کادر فنی را نگران کرده بود ولی حضور و آمادگی نسبی خوب آنها در این مسابقه تا حدودی از شدت این نگرانی‌ها کاست.
منبع: مهر
برچسب ها: صراط کواچ