۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷
برخی یکباره از تحریم‌ها ترسیدند

آقاتهرانی: این کدخدا مگر کیست؟

وی عنوان داشت: هنوز بعد انقلاب اسلامی چیزی نشده عده‌ای می‌گویند باید دم کدخدا را ببینیم، این کدخدا مگر کیست.
کد خبر : ۲۴۲۸۵۹
صراط: دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه نمی‌دانم چرا برخی یکباره از تحریم‌ها ترسیدند، گفت: قرار شده که یکباره تحریم‌ها را بردارند، این‌ها به هموطنان خودشان هم به جرم اینکه پوستشان سیاه است، رحم نمی‌کنند، آن وقت فکر می‌کنید که برای ما دل می‌سوزانند،

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی شنبه شب در یادواره شهدای عملیات حاج عمران در خرم‌آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 380 شهید عملیات حاج عمران دیار لرستان اظهار داشت: سال 42 به امام راحل گفتند که چه کسی را دارید که شما را یاری کند، امام گفت «کسی را ندارم و یاران من در گهواره هستند»، 15 سال بعد از سال 42 جوانان آمدند، به امام کمک کردند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانند.

وی عنوان داشت: هنوز بعد انقلاب اسلامی چیزی نشده عده‌ای می‌گویند باید دم کدخدا را ببینیم، این کدخدا مگر کیست.

آقاتهرانی تصریح کرد: خیلی‌ها خیال می‌کنند، شهدا مرده‌اند، قرآن می‌فرماید، نگویید شهدا مرده‌اند، بلکه زنده هستند و در آیه‌ای دیگر می‌فرماید، خیالش هم نکنید که شهید مرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا فعال و زنده‌اند و با همه عظمتی که دارند، حسرت ما را می‌خورند و دوست دارند، برگردنند و امروز که شرایط فراهم است از اسلام‌شان دفاع کنند.

آقاتهرانی تصریح کرد: 380 شهید دیار لرستان در عملیات حاج عمران تقدیم انقلاب اسلامی شده که نگه‌داشتن یاد و خاطره آنها بر همه ضروری است، اما عده‌ای متاسفانه خوششان نیامده که برای آنها یادواره بگیریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه امام و شهدا را باید ادامه داد، گفت: کدام یک از بیداری‌های اسلامی در منطقه به نتیجه رسید، مگر آمریکا در عراق، افغانستان و یمن و سوریه می‌گذارند که انقلاب‌ها و بیداری اسلامی به نتیجه برسد.

*آمریکا از ولایت و رهبری ایران ترس دارد

وی افزود: آمریکا امروز آیا از مجلس و دولت می‌ترسد هرگز این‌گونه نیست، بلکه از ولایت فقیه و موج میلیونی مردم می‌ترسد، اکنون هم این‌ها هنوز با بچه‌های حزب‌اللهی برخورد نکرده‌اند، در جنگ بچه‌‎های حزب‌اللهی به آنها کشیده زدند و الان هم خودشان و بچه‌هایشان زنده هستند.

دبیرکل جبهه پایداری افزود: آن موقع آمریکایی‌ها و دیگر کشورها در مقابل بچه‌های ما که از لحاظ نظامی هیچ امکاناتی نداشتیم، ایستادند، نمی‌دانم چرا برخی یکباره از تحریم‌ها ترسیدند.

این نماینده مجلس عنوان کرد: قرار شده که این‌ها یکباره تحریم‌ها را بردارند، این‌ها به هموطنان خودشان هم به جرم اینکه پوستشان سیاه است، رحم نمی‌کنند، آن وقت فکر می‌کنید که این‌ها برای ما دل می‌سوزانند، در پشت سیگارهای آمریکایی نوشته شده که برای غیر آمریکایی‌ها مالیات ندارد و ببینید که در افغانستان چگونه بساط افیون و مواد مخدر را راه انداختند.

*به آمریکا اعتمادی نیست

وی با بیان اینکه به آمریکا اعتمادی نیست، یادآور شد: راحت می‌گویند، می‌خواهند مراکز نظامی را بازرسی کنند، می‌خواهند از دانشمندان ما بازجویی کنند و علم آنها را بدزدند.

دبیر کل جبهه پایداری گفت: در هر جا می‌روید نام ایران است و می‌ترسند که دیگران از ایران یاد بگیرند، از این‌رو باید وجود ولایت فقیه را پاس بدارید، قدر رهبری را بدانید و مطالبات ایشان را جدی بگیرید.

آقاتهرانی عنوان کرد: برای کم شدن اختلافات اصولگرایان در تهران آنها را جمع کرده‌ایم تا برای آینده با برنامه‌ریزی وارد عمل شویم در پرتو همگرایی و درک کردن همدیگر و در پرتو ولایت می‌توانیم موفق باشیم.

وی افزود: برای برنامه‌های آینده باید زیر چتر ولایت باشیم، در تهران اوضاع ما خیلی خوب است و اگر این‌گونه پیش برویم، اختلاف نظر پیش نمی‌آید و اگر هم پیش بیاید بزرگانی هستند که اختلافات را در چارچوب بیانات رهبری برطرف کنند.

*نمی‌گذاریم روزی برسد که رهبر را خون به دل کنند

وی با بیان اینکه ما نمی‌گذاریم، روزی برسد که رهبر را خون به دل کنند، گفت: دزدی، چپاول، غارتگری، اختلاس و مال ملت بردن را ننگ می‌دانیم و از قوه قضائیه می‌خواهیم با این‌ها برخورد کنند، ولو آقازاده باشند، هیچ فرقی بین آقازاده‌ها و دیگران نیست.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط آقاتهرانی