۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰

صداوسیما شبکه تعاملی راه‌اندازی می‌کند

محمد سرافراز، رئیس سازمان صدا و سیما در مراسم ۲۴ ساعته شدن کانال زبان آذری شبکه سحر از تاسیس یک شبکه تعاملی خبر داد و گفت: شبکه تعاملی داخلی بزودی در دو، سه ماه آینده راه اندازی می‌شود.
کد خبر : ۲۴۲۹۰۵
صراط: محمد سرافراز، رئیس سازمان صدا و سیما در مراسم ۲۴ ساعته شدن کانال زبان آذری شبکه سحر از تاسیس یک شبکه تعاملی خبر داد و گفت: شبکه تعاملی داخلی بزودی در دو، سه ماه آینده راه اندازی می‌شود.

کانال آذری شبکه سحر از امروز 24 ساعته می‌شود، این کانال یکی از پرطرفدارترین و قدیمی‌ترین کانال‌های برون‌مرزی سازمان صدا و سیما است.

محمد سرافراز، رئیس سازمان صدا و سیما در مراسم 24 ساعته شدن کانال زبان آذری شبکه سحر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آزادسازی خرمشهر گفت: شبکه سحر اولین سیمای برون مرزی است. این شبکه براساس ضروریات منطقه شکل گرفت. ما نمی توانستیم نسبت به تحولات منطقه واکنشی نداشته باشیم. این شبکه باید صدای مظلومان آدربایجان و منطقه باشد. نقش شبکه‌های برون مرزی در این عرصه به خوبی احساس می‌شود.

وی همچنین از تاسیس شبکه تعاملی خبر داد و گفت: شبکه تعاملی داخلی بزودی در دو سه ماه آینده راه اندازی می‌شود.

رئیس سازمان صدا و سیما در ادامه به مسئولان شبکه سحر توصیه کرد: از این به بعد در جهت ارتقای کیفیت شبکه تلاش کنید و تاثیرگذار باشید. زبان گردانی برنامه‌های تلویزیون را باید حفظ کرد. برنامه‌های گفت‌وگو محور پرمخاطب را در دستور کار قرار دهید.

در پایان این برنامه از سایت جدید و لوگوی شبکه جهانی سحر و نرم افزار تفسیر قرآن «راهی به سوی نور» با حضور سرافراز، اخگری، مجتهد معاون اداری و مالی سازمان صدا و سیما و سلیمانی‌زاده مدیر شبکه رونمایی شد.
منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط سرافراز
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز