۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳

منچستریونایتد جدایی فالکائو را تأیید کرد

باشگاه منچستریونایتد تأیید کرد قرارداد قرضی مهاجم کلمبیایی خود را به قرارداد دایمی تبدیل نخواهد کرد.
کد خبر : ۲۴۲۹۲۴
صراط: باشگاه منچستریونایتد تأیید کرد قرارداد قرضی مهاجم کلمبیایی خود را به قرارداد دایمی تبدیل نخواهد کرد.

رادامل فالکائو که تابستان سال گذشته با رقمی هنگفت به طور قرضی از موناکو به منچستریونایتد پیوست، تئاتر رویاها برای او بیشتر شبیه صحنه‌ای برای به نمایش درآمدن روزهایی کابوس‌وار دوران بازیگری‌اش شد. عملکرد ضعیف وی در فصل 15-2014 برای منچستریونایتد، سران این باشگاه را برای ادامه همکاری با  مهاجم پیشین اتلتیکو مادرید متقاعد نکرده و قصد پایان همکاری با وی را دارند.

فالکائو که بازی شنبه شب شیاطین سرخ برابر هال‌سیتی در هفته پایانی لیگ برتر را به خاطر مصدومیت از دست داد، در صورت دایمی شدن قراردادش 50 میلیون یورو با دستمزد هفتگی 300 هزار یورو برای منچستریونایتد آب می‌خورد.

لوئیز فن‌‌خال در گفت‌و‌گو با سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد با اشاره به جدایی مهاجم کلمبیایی‌اش گفت: فالکائو یک حرفه‌ای سطح بالا و انسان خوبی است. از جانب خودم و تمامی اعضای باشگاه برای او در آینده بهترین آرزوها را دارم.

رادامل فالکائو 29 ساله در 29 بازی از رقابت‌های مختلف فصل جاری برای شیاطین سرخ به میدان رفت و تنها موفق به ثمر رساندن چهار گل شد. آخرین گل فالکائو برای منچستری‌ها به تاریخ 31 ژانویه 2015 (11 بهمن 93) مقابل لسترسیتی بازمی‌گشت.
منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط منچستر