۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳
نمایندە مردم کردستان در مجلس:

سفر جهانگیری برای افتتاح نانوایی است!

وی تصریح کرد: باید قبل از انجام این سفر با نمایندگان کردستان مشورت صورت می‌گرفت تا جلسەای در راستای تبیین مشکلات استان با معاون اول برگزار می‌شد.
کد خبر : ۲۴۲۹۲۵
صراط: نمایندە مردم سنندج، دیواندرە و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر جهانگیری به کردستان هیچ دستاوردی نخواهد داشت.

به نقل از وب سایت رسمی سیداحسن علوی در اعتراض شدید بە سفر معاون اول رئیس‌جمهور بە کردستان اظهار کرده است: جای تاسف است کە مسئولین برای افتتاح نانوایی بە کردستان می‌آیند.

وی تصریح کرد: باید قبل از انجام این سفر با نمایندگان کردستان مشورت صورت می‌گرفت تا جلسەای در راستای تبیین مشکلات استان با معاون اول برگزار می‌شد.

نمایندە مردم سنندج، دیواندرە و کامیاران در مجلس شورای اسلامی افزود: اما یکروز قبل از سفر بە نمایندگان اطلاع دادە شد کە معاون اول آقای روحانی برای افتتاح یک واحد نان صنعتی، بستنی‌سازی و گاوداری بە کردستان می‌آید.

علوی با بیان اینکه در استان‌های دیگر هر روزه از این واحدهای کوچک صنعتی افتتاح می‌شود و امری عادی است گفت: هیچ نیازی بە حضور معاون اول رئیس‌جمهور نیست.

وی اظهار کرد: متاسفانه مسئولین ارشد کشوری بە جای اینکە به منظور افتتاح طرح‌های کلان یا کلنگ‌زنی پروژەهای مهم بە استان مرزی کردستان سفر کنند، بدون مشورت نمایندگان برای بهرەبرداری از یک واحد نان صنعتی دعوت شدەاند.

نمایندە مردم سنندج، دیواندرە و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه سفر معاون اول رئیس جمهور به کردستان بیشتر جنبه تشریفاتی داشته و هیچ دستاوردی برای کردستان ندارد، اظهار داشت: در اعتراض بە اهداف این سفر معاون اول رئیس‌جمهور را همراهی نخواهم کرد.
برچسب ها: صراط جهانگیری