۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

معطلی 5 ساعته تقصیر پرسپولیس بود؟

مسئولان پرسپولیس هم اگر تنها 24 ساعت زودتر تکلیف سفر هوایی شان را مشخص می کردند شاید مشکلات شان کاهش چشمگیری داشت. چون کاروان قرمزها بی هیچ دردسری از فرودگاه ریاض به هتل رفت.
کد خبر : ۲۴۲۹۳۴
صراط: بازیکنان پرسپولیس برای اینکه بتوانند وارد فرودگاه ریاض شوند ، بیش از 5 ساعت در تهران معطل شدند.

علافی بیش از 5 ساعته پرسپولیسی ها در تهران یکی از رخدادهای مهم روز گذشته فوتبال آسیا بود. اینکه بعد از تعیین ناظر ویژه از سوی ای اف سی برای حضور در فرودگاه ریاض و گذشتن بی دردسر کاروان پرسپولیس از گیت فرودگاه ریاض ، این تیم 5 ساعت در تهران گیر کرد. پرسپولیسی ها که برای رفتن به جده بهترین هواپیمای وی ای پی ایران را کرایه کرده بودند ، در تهران متوقف شدند . ابتدا گمانه زنی ها در این باره بود که فرودگاه ریاض باری دیگر گیر داده و می گوید چون هواپیما قدیمی است اجازه پرواز نداشته و بعد از ساعاتی هواپیمایی ماهان اعلام کرد هواپیمای شان کوچکترین مشکلی ندارد و یکی از بهترین هواپیماهای ایرباس خطوط هوایی ایران است.

کم کم شایعه شد آنها رقمی هنگفت و میلیون دلاری هزینه کردند تا پرواز پرسپولیس با مشکل به ریاض برسد اما روایت عربستانی ها از این ماجرا که روز دوشنبه در رسانه های شان منتشر شده و به ای اف سی گزارش کرده اند ، کاملا متفاوت از پرسپولیسی هاست. اینکه آنها بر اساس پروتکل های ای اف سی برای ورود کاروان پرسپولیس به ریاض ، از ده روز قبل و بر اساس اعلام نماینده ایران روی پرواز امارات حساب کرده بودند اما صبح روز یکشنبه نماینده ایران با تغییر پرواز ، اعلام می کند برای این مسافرت با پرواز چارتر ماهان به سفر می رود. اتفاقی که سبب می شود تا مسئولان فوتبال عربستان برای گرفتن اجازه پرواز ، بیش از 5 ساعت پرسپولیسی ها را در فرودگاه سرگردان نگه دارند.

اگرچه این روایت تیم میزبان است و به نظر می رسد آنها این پروسه را تا می توانستند به تاخیر انداخته اند اما مسئولان پرسپولیس هم اگر تنها 24 ساعت زودتر تکلیف سفر هوایی شان را مشخص می کردند شاید مشکلات شان کاهش چشمگیری داشت. چون کاروان قرمزها بی هیچ دردسری از فرودگاه ریاض به هتل رفت. اگر این اتفاق می افتاد ، نیازی نبود تا محمدحسین نژاد فلاح ناچار به مصاحبه باشد و از عربستانی ها برای آغاز کارشکنی ها قبل از بازی گلایه کند. پرسپولیس که جدالی دشوار برابر نماینده عربستان در مرحله حذفی بازی ها دارد ، باید بتواند برابر این تیم از یک گل زده اش در تهران و ورزشگاه آزادی دفاع کند و با توجه به حساسیت های ایجاد شده در بازی رفت ، رقیب از هر ابزاری برای ضربه زدن به تیم محبوب کشورمان بهره می گیرد و مسئولان نماینده ایران باید تیزهوشانه از دادن بهانه به تیم رقیب خودداری کنند.
برچسب ها: صراط پرسپولیس