۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰

پلاتینی: بلاتر بماند اعتبار فیفا می‌رود

رئیس اتحادیه فوتبال اروپا در رابطه با انتخاب مجدد بلاتر به عنوان رئیس فیفا گفت: در این صورت این سازمان هر روز کم‌اعتبارتر از روز پیش خواهد شد؛ راه چاره در این حال، پرنس علی می‌تواند باشد.
کد خبر : ۲۴۳۰۲۴
صراط: رئیس اتحادیه فوتبال اروپا در رابطه با انتخاب مجدد بلاتر به عنوان رئیس فیفا گفت: در این صورت این سازمان هر روز کم‌اعتبارتر از روز پیش خواهد شد؛ راه چاره در این حال، پرنس علی می‌تواند باشد.

میشل پلاتینی رئیس اتحادیه فوتبال اروپا در رابطه با انتخاب مجدد بلاتر به عنوان رئیس فیفا گفت: در این صورت این سازمان هر روز کم‌اعتبارتر از روز پیش خواهد شد.
پلاتینی در گفت‌وگو با اکیپ اظهار داشت: بلاتر به هر قیمتی قدرت را می‌خواهد؛ رها کردن او از قدرت، همچون جدا کردن آب و روغن است؛ امری سخت اما شدنی!
رییس یوفا در آستانه انتخابات روز جمعه ریاست فیفا گفت: بلاتر 80 ساله طرح جدی برای فیفا ندارد و ادعای این‌که او برای تکمیل ماموریت کامل نشده خود یک دوره چهار ساله دیگر زمان نیاز دارد، نزد من فاقد اعتبار است. اما من به او توصیه می‌کنم که اگر واقعا فیفا و فوتبال را دوست دارد، علاقه‌‌اش را بر تمایلش‌ به قدرت، مقدم بداند.
پلاتینی با تمجید از پرنس علی گفت: من کاملا متقاعد شده‌ام که پرنس علی را که سال‌هاست می‌شناسم، رییس بزرگی برای فیفا خواهد بود. او تمام ویژگی‌های لازم برای ریاست فیفا را دارد.
رییس یوفا که خود در سال 1377 از انتخاب بلاتر به عنوان رئیس فیفا حمایت می‌کرد تصریح کرد: من اگر هم در سال‌های گذشته از بلاتر حمایت می‌کردم، به خاطر اطلاعات اشتباهی بود که خود او در اختیار ما می‌گذاشت. البته او در دوره‌هایی هم بهتر از هاولانژ بود اما الان دیگر مناسب نیست!
بلاتر سوئیسی که در سال 1998 جایگزین هاولانژ برزیلی شد، در دوره قبل در سال 2011، محمد بن همام قطری را به عنوان رقیب خود داشت.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط فوتبال
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز