۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰

برانکو: فقط به یک گل نیاز داریم

اگر بتوانیم یک گل در نیمه اول بزنیم راحت می‌توانیم کار را اداره کنیم و زمانی باخت در بازی فردا برای ما مهم نیست که ما 2 بر یک بازنده شویم و با این نتیجه ما صعود می‌کنیم و الهلال حذف می‌شود.
کد خبر : ۲۴۳۰۳۶
صراط: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردا فقط نیاز به یک گل داریم تا خیال‌مان را راحت کنیم.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با الهلال عربستان گفت: مسابقه فردا یک بازی خاص برای ماست. بیرون از خانه بازی داریم که این کار را برای ما سخت خواهد کرد و مسابقه این دوره با دوره‌های قبل یک هشتم متفاوت است.

وی ادامه داد: من به خاطر دو باخت پرسپولیس مقابل النصر و لخویا اصلا ناراحت و عصبانی نیستم  و فردا فقط نیاز به یک گل داریم تا خیال‌مان را راحت کنیم. اگر بتوانیم یک گل در نیمه اول بزنیم راحت می‌توانیم کار را اداره کنیم و زمانی باخت در بازی فردا برای ما مهم نیست که ما 2 بر یک بازنده شویم و با این نتیجه ما صعود می‌کنیم و الهلال حذف می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد تماشاگران الهلال گفت: این تیم پرطرفدار در عربستان و آسیاست من از زمانی که در تیم الاتفاق عربستان بودم هواداران الهلال را خوب می‌شناسم. آماده‌ایم مقابل 70 یا 100 هزار تماشاگر بازی کنیم و مشکلی با این قضیه نداریم. اگرچه دو بازی با النصر و لخویا را باختیم ولی این نتیجه برای ما از هر مسابقه‌ای مهم‌تر است.

برانکو تصریح کرد: امیدوارم بازیکنان فردا بتوانند بازی خوبی که از آنها انتظار دارم را انجام بدهند و ما دست پر از زمین خارج شویم.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط برانکو