۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵

ویسی: مس کرمان بسته بازی می‌کرد

تیم حریف یک بازی بسته را مقابل ما انجام داد و با اتلاف وقت سعی کرد گل نخورد. نیمه اول بازی (بازی رفت) را بردیم اما یک بازی دیگر باقی‌مانده است.
کد خبر : ۲۴۳۰۳۹
صراط: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: یک نیمه از بازی پلی‌اف را بردیم و امیدوارم در نیمه دوم بازی که در کرمان است هم برنده شویم.

عبدالله ویسی بعد از پیروزی یک بر صفر استقلال خوزستان در بازی رفت مرحله پلی اف لیگ برتر مقابل مس کرمان، گفت: بازیکنانمان امروز با شهامت بازی کردند و از آنها ممنونم. تیم حریف یک بازی بسته را مقابل ما انجام داد و با اتلاف وقت سعی کرد گل نخورد. نیمه اول بازی (بازی رفت) را بردیم اما یک بازی دیگر باقی‌مانده است. مطمئنم بازیکنان نیمه دوم مسابقه را در کرمان با ارائه یک نمایش خوب خواهند برد.  تا مردم خوزستان و علاقه‌مندان به فوتبال خوزستان شاد شوند.

وی افزود: داوری امروز بسیار خوب سوت زد. زرگر از داوران با احترام فوتبال کشور است. از تمام پیشکسوتان و رسانه‌ها که در چند روز گذشته رهنمودهای لازم را به من دادند تشکر می‌کنم امروز بازیکنانمان هم دل و هم قسم بودند تا برنده بازی شوند. هرچند نبود 2 بازیکن تاثیرگذارمان پرویز کریمی و سیدصالحی در روند تیمی ما تاثیر نداشت اما کار تکنیکی ما را مختل کرد. در خاتمه از هواداران عزیزی که امروز در گرما به ورزشگاه آمدند و تیم را تشویق کردند سپاسگزاری می‌کنم و این قول را می‌دهم که با یک فوتبال زیبا استقلال را در لیگ برتر نگه می دارم.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط ویسی