۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

زینی‌زاده: باشگاه تراکتور هم مقصر بود

وی در مورد اینکه عباسی اعلام کرده از او دعوت نشده تا به دیدار وزیر برود، اظهار داشت: این صحبت را شنیدم البته در این مورد مسئولان ورزشی استان هم مقصر بودند و باید هماهنگی لازم را به وجود می‌آوردند.
کد خبر : ۲۴۳۰۷۷
صراط: مدیرعامل پیشین باشگاه تراکتورسازی گفت: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی برای رسیدن به موفقیت باید مدیریت میدانی کند و پشت میزش بنشیند.

حمید زینی‌زاده در مورد اتفاقاتی که برای تراکتورسازی در هفته پایانی لیگ برتر افتاد، گفت: متاسفانه اتفاقات بدی در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال افتاد. اگر بخواهیم برای این موضوع مقصر مشخص کنیم باید بگوییم که یک مقدار باشگاه و یک مقدار هم داوران مقصر بودند. نباید در بازی به این حساسی چنین اتفاقاتی رخ می‌داد و داور باید بیشتر تمرکز می‌کرد. چیزی که همیشه در فوتبال شنیدیم این است که در صحنه‌های 50-50 به داوری حق را به تیم میزبان می‌دهم اما این اتفاق در دیدار تراکتورسازی و نفت تهران نمی‌افتاد.

وی افزود: سیاست ورزش شادی مردم است و باید در تصمیماتی که می‌گیریم این مسئله هم مدنظرمان باشد. دیگر باید اتفاقات لیگ چهاردهم را فراموش کرده و تیمی بسازیم که بتواند در فصل بعد چند هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شود.

زینی‌زاده در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد: وقتی لیگ برتر به پایان می‌رسد زمان مناسبی است که مسئولان فوتبال چند مدل از باشگاه‌های دارای برنامه قوی را انتخاب کنند و با الگو قرار دادن آنها بررسی کنیم که چه می‌شود باشگاه‌های بزرگ اروپایی در مدیریت خود به مشکل نمی‌خورند و از لحاظ پولی در مضیقه قرار نمی‌گیرند. باید این مسئله را بررسی کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد انتقاداتی که به سعید عباسی مدیرعامل فعلی این باشگاه به خاطر عدم حضور مستمر در تبریز می‌شود، عنوان کرد: روی این مسائل خیلی دقیق نیستم ولی اعتقاد دارم مسئولان باید پشت میز خود قرار بگیرند و اگر در فوتبال مدیریت میدانی نباشد موفقیتی حاصل نمی‌شود. در 3 سالی که در باشگآه تراکتورسازی حضور داشتم این مسئله را تجربه کردم. مدیران باید به صورت میدانی و با حضور در محل کارشان فعالیت کنند.

وی در مورد اینکه عباسی اعلام کرده از او دعوت نشده تا به دیدار وزیر برود، اظهار داشت: این صحبت را شنیدم البته در این مورد مسئولان ورزشی استان هم مقصر بودند و باید هماهنگی لازم را به وجود می‌آوردند.

زینی‌زاده در پایان گفت:‌تراکتورسازی اگر می‌خواهد به موفقیت برسد باید مشکلات مالی خود را حل کند. وقتی تیمی از لحاظ اقتصادی دچار مشکل است بازیکن محور و مربی‌محور می‌شود. باید زیرساخت‌های مناسبی به وجود آورد تا تراکتورسازی بتواند بدون توجه به مسائل مالی و حاشیه‌ای با یک برنامه‌ریزی قوی وارد مسابقات شوند. اکنون که تیم‌ها باید خود را برای سال بعد آماده کنند هیچ خبر جدیدی نمی‌شنویم.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط تراکتورسازی