۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵

مطهری: مجلس نهم در زمینه نظارت ضعیف عمل کرده است

نماینده مردم تهران در مجلس در زمینه عملکرد مجلس نهم گفت: مجلس نهم در حوزه نظارت ضعیف عمل کرده است.
کد خبر : ۲۴۳۱۴۶
صراط: علی مطهری در حاشیه بازدید خبرنگاران نوشهر و چالوس از مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس نهم در حوزه نظارت ضعیف عمل کرده است گفت: همچنین در توجه به حقوق مردم و مورد خاص حقوق خبرنگاران دچار انفعال و ضعف شده است و تا نماینده ای هم وارد این مسئله می شد یا انتقاد می‌کرد بلافاصله فتنه گر معرفی می شد.

وی در زمینه مذاکرات هسته ای نیز با بیان اینکه مذکرات تاکنون سیر خوبی طی کرده است گفت: با این تیم مذاکره کننده در حال بیرون رفتن از انزوا هستیم اما عده ای با حساسیت در مجلس به دنبال رویکردهای سیاسی خود هستند.

مطهری با اشاره به اینکه حساسیت بیش از حد موجه نیست گفت: تیم مذاکره کننده در حال رعایت خطوط قرمز نظام هستند.

علی مطهری افزود: عده ای در داخل با ایجاد شرایط اضطراری و طرح بهانه هایی بدنبال آن هستند تا رقبای خود را در فضای داخلی کشور حذف کنند.

وی با قدردانی از حضور خبرنگاران نوشهر و چالوس به عنوان مهمان در مجلس به مسئله طرح دریا، مشکلات وآسیبهای اجتماعی در این حوزه پرداخت و گفت: آسیبهای اجتماعی در مازندران به دلیل برخورداری از مسافر و انتقال فرهنگ مبتذل به این استان یک بحث جدی و مهم است.

علی مطهری بیان داشت: جاهایی از مازندران و استانهای شمالی تبدیل به محل تفریح و گاهی عیاشی شده که نگران کننده است.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: برخی افراد پولدار از شهرهای تهران به این استان وارد شده اند و فرهنگ ابتذال خود را تزریق کرده اند.

وی با بیان اینکه مسئله کمبود طرح های سالمسازی دریا در مازندران باعث شده تا دسترسی ساحل سالم برای مردم کافی نباشد گفت: وقتی ساحل سالم شمال به اندازه کافی نباشد آسیبها شکل می گیرد.

وی تصریح کرد: دولت و مسئولان دولتی باید حضور بیشتری در سواحل داشته باشند و امکانات بیشتری در این استان ایجاد کنند.

مطهری تاکید کرد: در خصوص مشکلات و آسیبهای اجتماعی در سواحل مازندران بطور خاص وزیر کشور به کمیسیون فرهنگی مجلس دعوت شد.

منبع: مهر