۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰

سیل در ماکو جان 2 نفر را گرفت

فرماندار ماکو از وقوع سیل در ماکو خبر داد و گفت: در این سیل دو نفر در ماکو جان خود را از دست دادند.
کد خبر : ۲۴۳۱۸۶

صراط: شاهین علیزاده امروز در ارومیه با بیان اینکه بر اثر بارش شدید باران از عصر دیروز، سیل در شهرستان ماکو جاری شده است، اظهار کرد: بر اثر وقوع این سیل معابر دچار آب‌گرفتگی و آب به داخل برخی منازل این شهر وارد شد و خساراتی به صاحبان این منازل زد.

وی با بیان اینکه وقوع این سیل سبب شد تا برخی خودروهایی که در شهر در حال تردد بودند در آب فرو روند، تصریح کرد: علاوه بر شهر ماکو، برخی روستاهای این شهرستان نیز بر اثر سیل آسیب دیدند.

این مسئول از جان باختن دو نفر در روستاهای این شهرستان خبر داد و افزود: این دو نفر که مشغول چوپانی بودند به‌دلیل قرار گرفتن در مسیر سیل جان خود را از دست دادند.

فرماندار ماکو با بیان اینکه حضور به موقع امدادگران جمعیت هلال‌احمر و مردم روستا نتوانست جان این دو نفر را نجات دهد، اعلام کرد: علاوه بر این، سیل به اراضی کشاورزی و دام‌های روستاییان نیز خسارت وارد کرده است.

علیزاده با بیان اینکه هنوز میزان خسارت برآورد نشده است، از تخریب ابنیه و پل‌های این شهر خبر داد و گفت: راه برخی روستاها نیز دچار مشکل شده است که با کاهش بارندگی‌ها آسفالت معابر و راه‌های روستایی که دچار خسارت شده‌اند ترمیم می‌شود


منبع: فارس
برچسب ها: ماکو سیل صراط