۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲

شکست یک‌نیمه‌ای پرسپولیس برابرالهلال

نیمه نخست دیدار تیم‌های الهلال عربستان و پرسپولیس ایران در ریاض با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسید.
کد خبر : ۲۴۳۱۹۰
صراط: دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 22:35 در ورزشگاه ملک فهد ریاض آغاز شد و تیم‌های الهلال عربستان و پرسپولیس ایران به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود الهلال به پایان رسید. اگر این نتیجه تا پایان 90 دقیقه پابرجا بماند بازی به وقت‌های اضافه کشیده می‌شود تا تیم صعود کننده مشخص شود.

بازی را بازیکنان میزبان بهتر آغاز کردند و در همان دقیقه دوم بازی به یک کرنر دست یافتند. هرچند الهلال از این ضربه سودی نبرد اما زنگ خطر را برای پرسپولیس در همان آغاز بازی به صدا درآورد.

دقیقه 9، شهرانی از جناح راست به سمت دروازه پرسپولیس حرکت کرد و در آستانه ورود به محوطه جریمه پاس عرضی داد اما این توپ خطرناک را مدافع پرسپولیس دور کرد. یک دقیقه بعد باز هم این بازیکن خطرساز شد اما باز هم مدافعان هوشیار پرسپولیس توپش را مهار کردند.

از این پس تا حدود 10 دقیقه بازی در میانه میدان جریان داشت و هر دو تیم فرصت خاصی برای گل‌زنی نداشتند.

دقیقه 22، محمد نوری پشت محوطه جریمه توپ‌ربایی کرد و در موقعیت شوت‌زنی قرار گرفت اما داور خطای هند او را اعلام کرد.

بلافاصله در این سوی میدان الهلال به یک ضربه کرنر رسید. شلهوب، کاپبتان الهلال بازی را آغاز کرد اما نوری توپ را کمی دور کرد. الهلال در دور دوم حمله هم ناکام ماند ولی در موج سوم حمله موقعیت بسیار خطرناکی ایجاد شد. در حالی که مهاجم الهلال با سوشا مکانی تک‌به‌تک شده بود، دروازه‌بان پرسپولیس توپ را از جلوی پای او دور کرد.

دقیقه 27، مکانی شوت راه دور السالم را فقط کمی دور کرد و پرسپولیس خوش‌شانس بود که مهاجم الهلال در داخل محوطه شش‌قدم نتوانست توپ برگشتی را به گل تبدیل کند.

دقیقه 28 اعلام خطای نواک عبید، خشم بازیکنان الهلال را به دنبال داشت اما داور به اعتراضات اهمیتی نداد.

الهلال یک – پرسپولیس صفر؛ دقیقه 29 یوسف السالم دروازه پرسپولیس را باز کرد. اشتباه عالیشاه در میانه میدان توپ را به بازیکنان الهلال سپرد تا آنها با حرکت تیمی خوب با مکانی دو به تک شوند و به راحتی گل اول بازی را به ثمر برسانند.

دقیقه 37 شهرانی سانتر خطرناکی به روی دروازه پرسپولیس انجام داد که مکانی آن را دور کرد.

دقیقه 41 یوسف السالم باز هم می توانست گل بزند اما شوت محکم این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

منبع: ایسنا
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز