۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۶

برانکو: بازیکنانم در بازی رفت هم مشکل داشتند

وی افزود: بازیکنان ما نه تنها در این بازی بلکه در بازی رفت هم با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کردند.
کد خبر : ۲۴۳۲۰۱
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش برابر الهلال و کنار رفتن از لیگ قهرمانان آسیا با تمجید از عملکرد بازیکنانش گفت: به بازیکنانم به خاطر بازی پهلوانانه برابر الهلال تبریک می‌گویم.

برانکو ایوانکوویچ بعد از شکست ۳ بر صفر پرسپولیس برابر الهلال در بازی برگشت و حذف از دور مسابقات گفت: قبل از هر چیزی می خواهم به شما سلام کنم. می‌خواهم به بازیکنانم تبریک بگویم به خاطر بازی قهرمانانه و پهلوانانه.

وی در ادامه ارزیابی اش از این شکست افزود: بازیکنان ما نتایج درخشانی را در لیگ قهرمانان آسیا خلق کردند ولی می دانستیم قرار است اوضاع دشوار باشد. 

برانکو تاکید کرد: بازیکنانم تا ثانیه آخر تلاش کردند ولی موفق نشدند به گل برسند. با این حال به تیم الهلال به خاطر ایین پیروزی تبریک می گویم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه گفته بود تیم الهلال را به خوبی می شناسد اما بعد از گل اول و دوم تغییر مناسبی نشان نداد، اظهار کرد: من تیم الهلال را خوب می شناسم ولی بازیکنان در زمین باید عکس‌العمل مناسب نشان بدهند.

وی افزود: بازیکنان ما نه تنها در این بازی بلکه در بازی رفت هم با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کردند.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: الهلال بهترین تیم آسیا بوده و سال گذشته به فینال لیگ قهرمانان هم راه یافته بود.

برانکو درباره عقب بازی کردن محمد نوری تصریح کرد: وقتی کفشگری مصدوم شد نوری از آن زمان در این پست را بازی می کند. در مجموع او می تواند در چند پست بازی کند ولی در چند بازی اخیر او هافبک دفاعی بوده است.

منبع: مهر
برچسب ها: صراط پرسپولیس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز