۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

توضیح فرمانده ناجا درباره تجمع برای بنزین

تا این ساعت مورد خاصی را نداشته‌ایم و مردم فهیم ما هوشیارتر از آن هستند که با یک فراخوان تحرکی داشته است.
کد خبر : ۲۴۳۲۳۰
صراط: فرمانده نیروی انتظامی کشور در مورد فراخوانی که در شبکه‌های اجتماعی برای تجمع به دلیل افزایش قیمت بنزین داده شده بود، گفت: تا این ساعت مورد خاصی را نداشته‌ایم و مردم فهیم ما هوشیارتر از آن هستند که با یک فراخوان تحرکی داشته است.

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه آئین تودیع و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در جمع خبرنگاران با تشکر از همکاری بسیار خوب رسانه‌ها از انعکاس اخبار ناجا، اظهارداشت: امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی و همچنین رئیس پلیس پیشگیری و فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی را داشته‌ایم و امیدواریم با این تغییرات جدید خدمت‌رسانی به مردم شتاب گیرد و ارتقاء امنیت را شاهد باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور، کاهش تلفات جاده‌ای، ارتقاء فرهنگ ترافیک و استفاده از سامانه‌های ترافیکی را از جمله مواردی دانست که به ریاست جدید پلیس راهنمایی و رانندگی ابلاغ شده است.

این مقام ارشد انتظامی در پاسخ به سوالی در مورد فراخوانی که در شبکه‌های اجتماعی درج شده و از مردم برای شرکت در تجمعات به دلیل افزایش قیمت بنزین خبرداده، گفت: تا این ساعت مورد خاصی در این زمینه نداشته‌ایم و مردم فهیم ما هوشیارتر از این هستند که با یک فراخوان تحرکی داشته باشند و البته مسئولین هم دنبال این هستند برای رفع دغدغه مردم گام بردارند.

وی در مورد قانون جدید راهور گفت: باید مرحله دوم تجدید نظر بر روی آن انجام شود و باید مجلس این کار را انجام دهد که این تجدید نظر انجام شد، تغیییرات را خواهیم داشت.

این مقام ارشد انتظامی کشور هدف پلیس را ارتقاء فرهنگ راهنمایی و رانندگی و اسایش بیشتر مردم عنوان و تصریح کرد: اگر قانون اعمال شود کاهش تلفات و خسارات رانندگی را شاهدیم؛ ما به هیچ وجه دنبال جریمه کردن نیستیم چرا که هدف ما بازدارندگی و تاثیرگذاری است.

فرمانده نیروی انتظامی در مورد پلیس افتخاری گفت: یکی از کارهای خوبی که در ناجا شکل گرفته و در مراحل مقدماتی پلیس افتخاری است که انشاالله تا پایان سال شکل رسمی و قانونی به خود بگیرد.

این مقام ارشد انتظامی در پاسخ به سوالی در مورد ایجاد قرارگاه سایری برای انتخابات گفت: هر وظیفه‌ای که قانون بر عهده ما دارد آن را انجام می‌دهیم.

وی در مورد خودروهای لوکس گفت: هرچه قانون نیز در این زمینه مشخص کند ما آن را انجام می‌دهیم.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط بنزین