۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱

فسادفیفا کاررا به جنگ جهانی می‌کشاند؟

ولادمیر پوتین که ترس را با تمام وجودش حس کرده با حمله به دولت آمریکا تلاش کرد تا مانع از گرفتن میزبانی بازی های 2018 از مسکو شود.
کد خبر : ۲۴۳۴۰۰
صراط: ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در واکنش به اتفاقات فیفا مصاحبه کرد. گاردین انگلستان با انتشار بخشی از گفته های او درباره فیفا ، از ترس رئیس جمهور روسیه گفتند. ولادمیر پوتین در واکنش به اتفاقات 48 ساعت گذشته فیفا گفته است:«اینکه حتی اگر چند مقام رسمی فیفا تخلفی کرده باشند دلیل نمی شود که آمریکا آنها را بازداشت کند و به کشورش ببرد. آنها شهروندان آمریکایی نیستند که دولت آمریکا بخواهد محاکمه شان کند. آمریکا اگر به دنبال عدالت است ، این عدالت را در ایالت هایش برقرار کند. آنها می خواهند بلاتر را بیاندازند اما ما در کنار بلاتر هستیم و از این رفیق مان حمایت می کنیم.»

پوتین که حالا خیلی از اعضای فیفا به دنبال بازپس گیری میزبانی 2018 کشورش برای جام جهانی و اعطای آن به انگلستان هستند ، اینچنین سراسیمه ، اولین رئیس جمهوری است که از بلاتر حمایت می کند. تشکیلات بلاتر متهم است به فساد گسترده اقلا 150 میلیون دلاری . رئیس اگرچه هنوز متهم اصلی نیست اما یکی از آنهایی است که تا تکمیل تحقیقات ، حق خروج از سوییس را ندارد. بلاتر امروز یکی از سخنرانی هایش را لغو کرد تا احتمالا برای ادای توضیحات درباره فساد همکارانش توضیح بدهد.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز