۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸

بازیکنانی که هرگز به برانکو کمک نکردند

حمید درخشان نقشه‌های زیادی کشیده بود تا در تعطیلات نیم‌فصل، تغییرات گسترده‌ای در پرسپولیس به وجود بیاورد.
کد خبر : ۲۴۳۴۴۴
صراط: تغييراتي كه البته بسيار پرحاشيه و جنجالي بود و حرف‌ و حديث‌هاي فراواني بر سر چند بازيكن آن به وجود آمد اما با اين حال، درخشان كه مي‌خواست به سرخپوشان كمك كند، ۹ بازيكن را به اين تيم آورد. مهدي جعفرپور، رضا خالقي‌فر، ژوزف تادئو، مبين ميردورقي، مرتضي قديمي‌پور، مسعود همامي، گابريل فرناندو، علي عليپور و بابك حاتمي نام ۹ بازيكني است كه توسط درخشان به تيم اضافه شدند اما هيچ كدام از آنها نتوانستند به معناي واقعي كلمه، عصاي دست برانكو ايوانكوويچ سرمربي كروات سرخپوشان باشند. جعفرپور يك بار مورد امتحان قرار گرفت كه جواب نداد، رضا خالقي‌فر نيز به اندازه كافي نتوانست خودش را نشان دهد به خصوص در بازي با الهلال كه سرخپوشان نياز به يك هافبك كامل داشتند.

ماجراي تادئو كاملاً مشخص است، او اگر مي‌خواست هم بيشتر از اين‌ها نمي‌توانست به تيم كمك كند! مبين ميردورقي و حاشيه‌هايش، پرسپوليس را آزار داد و مرتضي قديمي‌پور نيز توانايي نداشت تا به عنوان يك دروازه‌بان خوب و مطمئن در تمرينات خودش را نشان دهد. مسعود همامي از پيكان آمده بود تا شايد جاي خالي نيلسون را پر كند اما توسط برانكو به علت اعتراضاتش نسبت به نيمكت‌نشيني كنار گذاشته شد.

او در بازي با راه‌آهن نيز عملكرد جالبي نداشت. گابريل فرناندو به حاشيه رفت و ديگر نتوانست درخشش نسبي دوران درخشان را داشته باشد و بابك حاتمي نيز نشان داد چندان به كار پرسپوليس نمي‌‌آيد. در نهايت به علي عليپور مي‌رسيم كه فرصت آنچناني براي بازي نداشت. كافي است بدانيد در آخرين بازي سرخپوشان، تنها ۲ بازيكن (بابك حاتمي و رضا خالقي‌فر) از جمع ۹ بازيكني كه توسط درخشان در نيم‌فصل به پرسپوليس آمده بودند، به ميدان رفتند و جزو ضعيف‌ترين بازيكنان زمين بودند. اينجاست كه جذب بازيكن در بين دو نيم‌فصل اهميت بالايي پيدا مي‌كند.


منبع: خبر ورزشی