۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰

هسته‌ای را دودستی بدهیم هم کوتاه نمی‌آیند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: اگر انرژی هسته‌ای را دو دستی به دشمن تقدیم کنیم، باز هم کوتاه نمی‌آید، چراکه به‌دنبال نابودی اسلام و جلوگیری از پیشرفت ملت ایران هستند.
کد خبر : ۲۴۳۴۹۳
صراط: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: اگر انرژی هسته‌ای را دو دستی به دشمن تقدیم کنیم، باز هم کوتاه نمی‌آید، چراکه به‌دنبال نابودی اسلام و جلوگیری از پیشرفت ملت ایران هستند.

حجت‌الاسلام غلامرضا گودرزی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه گفت: پیامبر اسلام(ص) خلق عظیم داشت و این خلق عظیم در نرمی رفتار با مردم، سیاست، اجتماع و... وجود داشت.

گودرزی با اشاره به اینکه خداوند امر دین و امت را به پیامبر(ص) سپرد، بیان داشت: این برای سیاست‌گزاری امت اسلامی بود و این موضوع باید امروز الگو قرار بگیرد.

به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، سیاست‌گزار امروز جهان امام عصر(عج) است و بعد از انبیاء و ائمه(ع) نوبت به علما می‌رسد که علم و سیاست را از دین کسب کرده‌اند.

این مسئول فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه ولایت فقیه استمرار حرکت انبیاء است را براساس آموزه‌های دینی عنوان کرد و افزود: امروز باید به‌دنبال سیاست برگرفته از تعالیم دینی و قرآنی باشیم و پیروزی بر مستکبران و دشمنان تنها از این راه ممکن است.

وی تاکید کرد: خداوند از مسلمانان خواسته راز دل را برای دشمنان بیان نکنند و از طرفی فرموده بغض و کینه دشمنان امت اسلامی از دهان خودشان شنیده می‌شود.

گودرزی به کینه‌توزی آمریکا با ملت ایران اشاره کرد و بیان داشت: اینکه از اعمال تحریم‌ها سخن گفته می‌شود یا اینکه همه گزینه‌ها روی میز است، نشان‌دنده دشمنی مستکبران با ما است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه ناراحتی دشمنان از ایران اسلامی را به‌دلیل پیشرفت‌های تحسین‌برانگیز و تکیه بر توان داخلی عنوان کرد.

وی راه مقابله با توطئه‌های دشمنان را سیاست قرآن، پیامبر(ص)، ائمه(ع) و ولی‌فقیه برشمرد و گفت: این موضوع در قرآن کریم بیان شده است.

این مسئول صبر و تقوا را راه مقابله با توطئه و تهدید دشمن عنوان کرد و متذکر شد: این از جمله آموزه‌های دین اسلام و تعالیم قرآنی است.

گودرزی با بیان اینکه دشمن درصدد ریشه‌کن کردن اسلام است، تصریح کرد: طرح‌ها و پیشنهادات زیادی از سوی دشمنان برای نابودی اسلام مطرح شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه نخستین و اصلی‌ترین پیشنهاد دشمنان برای رسیدن به هدف شوم خود را ترویج بی‌حجابی و بدحجابی در بین زنان و دختران مسلمان عنوان کرد.

گودرزی با تاکید بر اینکه دشمن به‌دنبال این است که زنان و دختران مسلمان نیمه‌برهنه و برهنه در جامعه و در مقابل مردان ظاهر شوند، بیان داشت: این اقدام با هدف ضربه زدن به بنیان خانواده، جامعه و اسلام دنبال می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: اگر انرژی هسته‌ای را دو دستی به دشمن تقدیم کنیم، باز هم کوتاه نمی‌آید، چراکه به‌دنبال نابودی اسلام و جلوگیری از پیشرفت ملت ایران هستند و فقط باید بر توان داخلی تکیه کنیم.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط هسته ای