۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

دستور تخفیف 98 درصدی تیزر فیلم‌ها

اولین خروجی جلسه تهیه‌کنندگان سینما با رئیس رسانه ملی که روز چهارشنبه هفته گذشته برگزاری شد منجر به دستور تخفیف 98 درصدی سرافراز برای تیزر فیلم‌ها به اداره کل بازرگانی صدا و سیما شد.
کد خبر : ۲۴۳۵۴۴
صراط: اولین خروجی جلسه تهیه‌کنندگان سینما با رئیس رسانه ملی که روز چهارشنبه هفته گذشته برگزاری شد منجر به دستور تخفیف 98 درصدی سرافراز برای تیزر فیلم‌ها به اداره کل بازرگانی صدا و سیما شد.

علی سرتیپی یکی از تهیه‌کنندگان حاضر در این جلسه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: چهارشنبه هفته گذشته جلسه بسیار مهم و تاثیرگذاری بین تهیه‌کنندگان سینما و آقای سرافراز برگزار شد که در این جلسه پیشنهادات متعددی برای بهبود شرایط فیلم‌های سینمایی در رسانه ملی مطرح شد و آقای سرافراز نیز قول مساعد برای پیگیری این مطالبات دادند.

وی افزود:‌پس از پایان این جلسه صبح روز پنج‌شنبه 7 خرداد رئیس رسانه ملی در اداره کل بازرگانی صدا و سیما حاضر شد و دستورالعمل به این اداره کل مبنی بر تخفیف ویژه برای همه فیلم‌ها صادر کردند که در جلسه امروز صبح بنده با مدیران اداره کل بازرگانی این موضوع به تهیه‌کنندگان سینما اطلاع داده شد.

سرتیپی خاطر نشان کرد:‌بنده به نمایندگی از تهیه‌کنندگان حاضر در جلسه با رئیس رسانه ملی صبح امروز با مدیران اداره کل بازرگانی جلسه‌ای داشتم که در این جلسه عنوان شد آقای سرافراز دستور ویژه‌ای را برای تخفیف 98 درصدی فیلم‌های سینمای در حال اکران صادر کردند و در کنار آن یک تعداد مشخصی را برای پخش تیزرهای رایگان فیلم‌ها در نظر گرفتند که این موضوع بعد از نگارش آیین‌نامه آن بلافاصله از خرداد ماه لازم‌الاجرا است.

مدیرعامل شرکت تولید و پخش فیلم‌ایران همچنین با اشاره به پیگیری سایر پیشنهادات تهیه‌کنندگان سینما اظهار داشت: قرار بر این شده است که جلسه دیگری بین تهیه‌کنندگان سینما و اصغر پورمحمدی معاون سیما برگزار شود و در این جلسه در خصوص سایر پیشنهادات مطرح شده تصمیم‌گیری نهایی صورت گیرد.

براساس این گزارش، در دوره مدیریت سید عزت‌الله ضرغامی بر رسانه ملی نیز تخفیف 90 درصدی شامل تیزر فیلم‌های در حال اکران می‌شد که با حضور محمد سرافراز این موضوع مدتی متوقف شده بود که پس از جلسه با تهیه‌کنندگان سینما دستور تخفیف 98 درصدی فیلم‌های در حال اکران از سوی سرافراز به اداره کل بازرگانی صدا و سیما صادر شد.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط سینما
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز