۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
اخبار پرسپولیس

برانکو دوشنبه از ایران می‌رود

سرمربی سرخپوشان قرار است روز دوشنبه تهران را به مقصد زاگرب ترک کند و طبق برنامه‌ریزی‌ها او ۲۷ خرداد در تهران خواهد بود.
کد خبر : ۲۴۳۵۴۹
صراط: سرمربی سرخپوشان قرار است روز دوشنبه تهران را به مقصد زاگرب ترک کند و طبق برنامه‌ریزی‌ها او ۲۷ خرداد در تهران خواهد بود.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد برای گذراندن دوره تعطیلات خود راهی کرواسی زادگاهش شود و در همین راه رضا چلنگر مترجم وی به دنبال تهیه بلیط برای سرمربی کروات پرسپولیس است.

قرار است بلیط رفت برانکو برای روز دوشنبه قطعی شود تا وی بتواند ابتدا به استانبول و سپس از فرودگاه این شهر عازم زاگرب شود، این در حالی است که بلیط برگشت برای برانکو برای تاریخ 26 یا 27 خرداد قرار است رزرو شود تا سرمربی سرخپوشان بتواند طبق برنامه‌اش از اواخر خرداد دور جدید تمرینات سرخپوشان برای لیگ پانزدهم را استارت بزند.

این در حالی است که سرمربی پرسپولیس درخواست دیداری از نژاد فلاح داشته و الان منتظر تماس از دفتر مدیریت باشگاه است تا جلسه‌اش با مسئول اجرایی پرسپولیس را برگزار کند. در این جلسه برانکو قرار است لیست بازیکنان مورد نیازش را در اختیار نژاد فلاح قرار دهد اما موضوعی که برای سرمربی پرسپولیس مهم است این است که این باشگاه چه میزان بودجه‌ای برای نقل و انتقالات کنار خواهد گذاشت و این هزینه را الان می‌تواند انجام دهد یا بعد از پایان فصل نقل و انتقالات چراکه برانکو قصد دارد اردوی داخلی و خارجی برای پرسپولیس در نظر بگیرد و همه این موارد منوط به این است که چه میزان بودجه‌ای در فصل نقل و انتقالات در اختیار پرسپولیس است تا بتواند براساس آن برنامه‌ریزی کند.

به نظر می‌رسد با توجه به سفر برانکو در روز دوشنبه به خارج از کشور جلسه او و نژاد فلاح طی امروز و فردا برگزار شود.
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز