۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
پهن کردن فرش قرمز برای دشمن یعنی تحقیر

احمدی‌مقدم: اکنون در جهاد اوسط هستیم

وی دفاع مقدس را جهاد اکبر مردم ایران عنوان و خاطرنشان کرد: اکنون در جهاد اوسط با دشمن هستیم، جهاد با کسانی که در لباس دوست و مهربانانه وارد میدان می‌شوند، ولی سرسختانه به دنبال براندازی هستند.
کد خبر : ۲۴۳۵۷۶
صراط: مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی گفت: تاریخ ثابت کرده است اگر برای دشمن فرش قرمز پهن کنیم، هم تحقیر می‌شویم و هم منابع مادی و معنوی خود را از دست می‌دهیم.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در آیین هفتمین روز درگذشت حاج محمد شاطری پدر شهید شاخص کشور، سردار حسن شاطری در امامزاده یحیی (ع) سمنان اظهار داشت: بی‌هراسی ایرانیان از این تهدید، برخاسته از ولایت‌مداری آن‌ها است.

وی افزود: تاریخ ثابت کرده است اگر برای دشمن فرش قرمز پهن کنیم، هم تحقیر می‌شویم و هم منابع مادی و معنوی خود را از دست می‌دهیم.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی تصریح کرد: قدرت‌های دنیا در مذاکرات هسته‌ای مدعی حل مشکلاتی از ایران هستند که خودشان باعث آن مشکلات هستند.

احمدی‌مقدم افزود: دشمن در مذاکرات به ما می‌گوید به دنبال حل مشکلات مردم ایران است؛ اما دروغ می‌گوید، زیرا هر چه ما مشکل و مصیبت داریم، از خودشان است.

وی دفاع مقدس را جهاد اکبر مردم ایران عنوان و خاطرنشان کرد: اکنون در جهاد اوسط با دشمن هستیم، جهاد با کسانی که در لباس دوست و مهربانانه وارد میدان می‌شوند، ولی سرسختانه به دنبال براندازی هستند.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی، طرف مقابل مذاکرات هسته ایران را از این نوع دشمنان خواند و اظهار کرد: بصیرت سلاح لازمه جهاد اوسط و پیروی از ولایت مستقیم‌ترین راه برای شناخت حق از باطل است.

وی به وجود گروهک‌های تروریستی داعش و تکفیری در منطقه اشاره و اضافه کرد: اساس این فتنه‌ها توسط آمریکا و انگلیس طرح‌ریزی شده است و آن‌ها با فرقه‌سازی در ادیان و مذاهب، مردم را به جان هم می‌اندازند.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی که از هم‌رزمان سردار شهیدحسن شاطری بوده است، درباره خانواده شاطری گفت: این خانواده تبلور دین و ولایت‌مداری است؛ زیرا به تربیت فرزندی مانند شهید سردار حسن شاطری پرداخت که در سه جبهه جهاد اصغر، اوسط و اکبر پیروز شد.

حاج محمد شاطری پدر شهید شاخص سردار حسن شاطری مسئول بازسازی جنوب لبنان، یکم خرداد بر اثر بیماری ریوی در تهران درگذشت.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط احمدی مقدم