۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

تعیین مسئول مذاکره با گزینه‌های استقلال

باشگاه استقلال طی اطلاعیه‌ای درباره نحوه انتخاب سرمربی فصل بعد این تیم نکاتی را مطرح کرد.
کد خبر : ۲۴۳۵۷۷
صراط: باشگاه استقلال طی اطلاعیه‌ای درباره نحوه انتخاب سرمربی فصل بعد این تیم نکاتی را مطرح کرد.

منصور پورحیدری مسئول مذاکره و دریافت برنامه مربیان جهت فصل آینده باشگاه استقلال شد.

به همین منظور باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای را منتشر کرده که متن آن بدین شرح است:
با توجه به منتفی شدن بحث واگذاری باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران در برهه کنونی و با توجه به تاکیدات مقام عالی وزارت ورزش و جوانان جناب آقای دکتر محمود گودرزی در رفع دغدغه‌های هواداران فوتبال، تعیین تکلیف وضعیت نقل و انتقالات استقلال و حضور قدرتمندانه در مسابقات فصل آتی، امری ضروری است.
بدین منظور پیرو نظر اعضای هیات مدیره باشگاه و طی حکمی از سوی بهرام افشارزاده، منصور پورحیدری ماموریت یافته که ضمن دریافت برنامه پیشنهادی مکتوب مربیان داخلی جهت تصمیم گیری هیات مدیره، با آنها مذاکره نماید.
همچنین هیات مدیره باشگاه استقلال، جهت بررسی برنامه‌های 5 مربی داخلی و 4 مربی خارجی جلسه‌ای را روز دوشنبه هفته جاری برگزار می‌کند و از میان برنامه های ارائه شده و بررسی 10 شاخص مدنظر تصمیم گیری خواهد نمود.
بی شک تعیین تکلیف وضعیت فنی تیم بزرگ استقلال در اسرع وقت و رفع نگرانی میلیون‌ها هوادار این تیم از اولویت‌های اصلی هیات مدیره خواهد بود و اعضای هیات مدیره، صلاح باشگاه استقلال را ارجح‌ از هرگونه منافع شخصی و گروهی می‌دانند چراکه در حال حاضر کمک به استقلال در هر موقعیت و زمان ممکن برای بازگشت به دوران اوج و شادی دل میلیونها هوادار این تیم اولویت دارد .
در پایان لازم به ذکر است که باشگاه استقلال ضمن رد کلیه گمانه‌زنی‌ها اعلام می‌کند که تا این لحظه هیچ مذاکره‌ای با مربیان داخلی و خارجی نداشته و در صورت وقوع این اتفاق، سایت رسمی باشگاه استقلال این مطالب را اعلام می‌کند.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط استقلال