۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۸

بارسا دومین جام فصل را هم فتح کرد

تیم فوتبال بارسلونا بعد از قهرمانی در رقابتهای این فصل لالیگا، جام حذفی باشگاه‌های این کشور را هم فتح کرد تا یک گام دیگر برای سه گانه بردارد.
کد خبر : ۲۴۳۶۶۶
تیم فوتبال بارسلونا بعد از قهرمانی در رقابتهای این فصل لالیگا، جام حذفی باشگاه‌های این کشور را هم فتح کرد تا یک گام دیگر برای سه گانه بردارد.

تیم‌های فوتبال اتلتیکو بیلبائو و بارسلونا از ساعت ۲۳ شنبه شب دیدار خود را در فینال رقابتهای جام حذفی باشگاه‌های اسپانیا، کوپا دل‌ری برگزار کردند که نبرد این دو تیم با برتری ۳ بر یک تیم بارسلونا خاتمه یافت.

بارسلونا که پیش‌تر لالیگا را فتح کرده بود و در لیگ قهرمانان اروپا هم به فینال رسید در این بازی از همان ابتدا حریف را تحت فشار قرار داد و در نیمه نخست برتری ۲ بر صفر را به سود خود رقم زد. لیونل مسی در دقیقه ۲۰ روی حرکتی انفرادی گل نخست را به ثم رساند و نیمار در دقیقه ۳۷ گل دوم را درون دروازه بیلبائو جای داد.

در نیمه دوم نیز تیم بارسلونا میدانداری کرد و در دقیقه ۷۴ بود که روی تیزهوشی مسی به گل سوم خود دست یافت. ایناکی ویلیام در دقیقه ۸۰ این گل را پاسخ داد. در لحظات پایانی حرکت نمایشی نیمار در گوشه زمین با اعتراض شدید بازیکنان بیلبائو همراه شد چرا که آنها معتقد بودند نیمار قصد تحقیر بازیکن بیلبائو را داشته است. بیلبائو در لحظات پایانی نتوانست گل دیگری به ثمر برساند و در نهایت بازی را به بارسلونا واگذار کرد.

بارسلونا با این برد یک گام دیگر برای فتح سه گانه برداشت. این تیم حالا یوونتوس را در فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش روی دارد. هر دو تیم دو جام داخلی را بالای سر برده‌اند و به دنبال سومین جام فصل هستند.

منبع: مهر
برچسب ها: صراط