۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
مدیرعامل تراکتورسازی:

فوتبال ارزش یک قطره خون شهدا را ندارد

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: قرار نیست فوتبال مقابل نظام قرار گیرد و برای نظام جمهوری اسلامی هزاران قطره خون ریخته شده، فوتبال ارزش یک قطره آن را را ندارد، اما این هم دلیل نمی‌شود که از حق تیم تراکتورسازی کوتاه آییم.
کد خبر : ۲۴۳۶۸۹
صراط: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: قرار نیست فوتبال مقابل نظام قرار گیرد و برای نظام جمهوری اسلامی هزاران قطره خون ریخته شده، فوتبال ارزش یک قطره آن را را ندارد، اما این هم دلیل نمی‌شود که از حق تیم تراکتورسازی کوتاه آییم.

سعید عباسی صبح امروز در مصاحبه خبری خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنا به مصلحت تیم سکوت کرده بودم و نمی‌خواستم تیم وارد حاشیه شود، اما ظاهرا امروز صحبت نکردن جرم است.
عباسی اظهار داشت: تا به امروز صحبت نکردم و قصد پاسخگویی به مدیران قبلی را نداشتم، اما هرکس مرا می‌دید می‌گفت «چرا صحبت نمی‌کنید».
وی ادامه داد: قرار نیست فوتبال مقابل نظام قرار گیرد و برای نظام جمهوری اسلامی که هزاران قطره خون شهدا ریخته شده فوتبال ارزش یک قطره آن را ندارد، اما این هم دلیل نمی‌شود که از حق تیم تراکتورسازی کوتاه بیاییم.
عباسی ادامه داد: وقتی رئیس‌جمهور محترم اولین جمله‌اش در تبریز در مورد تیم تراکتورسازی سخن گفت، نشان از اهمیت این تیم است و من از نمایندگان مجمع استان تقاضای تشکیل جلسه‌ای برای پیگیری مسائل تیم تراکتورسازی را دارم.
وی تاکید کرد: قبلا هم حق تیمی نادیده انگاشته شده و در آینده نیز چنین اتفاقی خواهد افتاد و تراکتورسازی تنها تیمی نیست که مورد کم لطفی قرار گرفته، با این همه دلیل نمی‌شود پیگیر حق تیم تراکتورسازی نباشم.
منبع: فارس