۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
راننده تانکر متواری است

تصادف و آتش‌سوزی در مرند با 4 کشته +تصاویر

وی با بیان اینکه راننده تانکر هم اکنون متواری است، گفت: آیا تانکر مدل 54 باری حمل سوخت با استانداردها مطابقت دارد که از سوی مسئولان شرکت نفت برای این تانکر بارنامه حمل سوخت صادر شده است.
کد خبر : ۲۴۳۸۳۸
صراط: رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی جزئیات تصادف مرگبار تانکر سوخت در مرند را تشریح کرد و گفت: ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه با نقص فنی و بی‌احتیاطی راننده تانکر بوده است.

حسن فرجی اظهار داشت: عصر دیروز یک دستگاه تانکر سوخت حامل گازوئیل ساعت 17.15 در کیلومتر 9 کمربندی مرند با یک دستگاه خاور و پژو 405 برخورد و منجر به آتش‌سوزی می‌شود که متأسفانه در این حادثه دو سرنشین پژو و راننده خاور و یک نفر با هویت نامعلوم جان خود را از دست می‌دهند.

وی با بیان اینکه راننده  تانکر هم اکنون متواری است، گفت: آیا تانکر مدل 54 باری حمل سوخت با استانداردها مطابقت دارد که از سوی مسئولان شرکت نفت برای این تانکر بارنامه حمل سوخت صادر شده است.

فرجی در ادامه با اشاره به فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در آذربایجان‌شرقی گفت: ناوگان باری استان به نسبت میانگین کشوری نیز فرسوده‌تر است و لزوم نوسازی ناوگان در کنار اعمال قانون و توجه به سلامت رانندگان می‌تواند امنیت جاده‌ها را افزایش دهد.

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هشت درصد ناوگان باری کشور در آذربایجان‌شرقی تردد می‌کنند، گفت: بیشتر ناوگان باری استان فرسوده و دارای نقص فنی هستند.

منبع: فارس
برچسب ها: صراط مرند تصادف