۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

عبور پیرزن 92 ساله از خط ماراتن +عکس

پیرزن 92 ساله که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند توانست ماراتن سان دیه‌گو را به پایان برساند. او مسن‌ترین زنی است که تاکنون از خط پایان مسابقه ماراتن گذشته است.
کد خبر : ۲۴۳۹۸۷
صراط: هریت تامپسون 92 ساله بعد از گذشتن از خط پایان مسابقه ماراتن سان دیه‌گو مسن‌ترین زنی شناخته شد که تا به حال یک مسابقه ماراتن را به پایان رسانده است.

تامپسون در 7 ساعت و 24 دقیقه و 36 ثانیه این ماراتن را به اتمام رساند. پیش از او رکورد مسن‌ترین دونده زن ماراتن در دست یک زن 90 ساله بود که زمان رکورد او 90 دقیقه بیشتر از تامپسون بود.

تامپسون تاکنون 3 بار با سرطان مبارزه کرده و درمان سرطان باعث شده که او زخم‌هایی بر روی پوست داشته باشد، این مسئله موفقیت او در ماراتن را بیشتر قابل توجه می‌کند.

تامپسون همچنین در ماه ژانویه همسر خود را به دلیل مرگ بر اثر سرطان از دست داد و به این دلیل برای مدتی تمرین‌های خود را کنار گذاشت.

تامپسون قبل از به اتمام رساندن ماراتن، درباره مشکلاتی که بر سر راهش وجود داشت گفته بود: "مطمئنم که تمام این مشکلات کمی من را ضعیف کردند، بنابراین به اندازه‌ای که می‌خواهند قوی نیستم اما همچنان تلاش می‌کنم. من سعی می‌کنم سریع راه بروم و کمی بدوم. همچنین در طول مسابقه با سرعت زیاد خودم را خسته نمی‌کنم. اگر بتوانم این مسابقه را به اتمام برسانم بسیار شگفت‌زده خواهم شد. امیدوارم که بتوانم این کار را انجام دهم."

تامپسون 16 سال در مسابقه ماراتن سان دیه‌گو شرکت کرده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: صراط پیرزن سرطانی
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز