۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸

دلیل استعفای بلاتر از زبان دخترش

کورینه بلاتر، دختر سپ بلاتر رییس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) ابراز عقیده کرده است که تصمیم پدرش مبنی بر استعفا، ربطی به موضوع تبانی و فساد مالی در فیفا ندارد.
کد خبر : ۲۴۴۱۲۰
صراط: بلاتر چهار روز پس از آن که برای پنجمین بار به عنوان رییس فیفا انتخاب شد، روز سه شنبه در یک کنفرانس خبری غیرمترقبه اعلام کرد که از سمت خود استعفا کرده و خواهان آن است که جانشین وی انتخاب شود.

بی بی سی گزارش داد که دختر بلاتر سخنگوی کمپین تبلیغاتی سپ بلاتر گفته است که او با این تصمیم خود می خواسته از خانواده اش حمایت کند و کنار رفتن وی ربطی به فسادهای مالی ندارد.

بلاتر در جریان برگزاری انتخابات رییس فیفا اعلام کرد که فساد و تخلف های مالی را در فدراسیون بین المللی فیفا رد نمی کند، اما او نمی تواند بر کارهای مخفی همه زیردستان خود نظارت داشته باشد. زیرا آنان راه های مختلفی را برای رسیدن به اهداف خود پیدا می کنند.

دختر بلاتر به بی بی سی گفته که خیلی ناراحت، اما امیدوار است که پدرش و دنیای فوتبال در آرامش باشند.

کورینه بلاتر آرزو کرده که همه متوجه کارهای بزرگی که پدرش برای دنیای فوتبال انجام داده است، بشوند. او انسان فوق العاده ای است که عمر خود را وقف فوتبال کرد.

دو روز پیش از برگزاری انتخابات ریاست فیفا، پلیس اف بی آی امریکا برخی از نزدیکان بلاتر را بازداشت کرد. ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه از این اقدام آمریکا به شدت انتقاد کرد و گفت که در صورت تخلف یا پولشویی مگر این افراد تبعه امریکا بوده اند یا در آن کشور مرتکب خلاف شده اند که واشنگتن نسبت به دستگیری آنان اقدام کرده است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: بلاتر استعفا صراط
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز