۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷

وداع عاطفی ژاوی +تصاویر

کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا در مراسم تقدیری که از سوی این باشگاه برای وی در نظر گرفته شده بود بار دیگر احساساتی شد و نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد.
کد خبر : ۲۴۴۱۵۴
صراط: باشگاه بارسلونا امروز مراسم تقدیری را برای ژاوی، کاپیتان این تیم برگزار کرد تا به پاس ۲۴ سال حضور ژاوی در جمع آبی اناری‌ها از او تقدیر شود. قرار است این بازیکن بعد از بازی شنبه شب مقابل یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا از بارسلونا جدا شود. به نوشته دیلی میل، تیم السد قطر مقصد بعدی ژاوی خواهد بود.

ژاوی که بعد از دیدار مقابل لاکرونیا در هفته پایانی لالیگا و نیز پس از پیروزی مقابل بیلبائو در فینال کوپا دل ری به هنگام سخنرانی برای هواداران نتوانسته بود جلوی اشک‌هایش را بگیرد بار دیگر در این مراسم احساساتی شد تا اشک از چشمانش سرازیر شود. آندرس اینیستا و جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا نیز در کنار وی حضور داشتند.

کاپیتان بارسلونا در این مراسم از تیتو ویلانووا، مربی فقید بارسلونا به عنوان پدر معنوی خود یاد کرد و از دیگر مربیان خود از جمله فن خال، رایکارد، گواردیولا و انریکه نیز قدردانی کرد. وی همچنین تاکید کرد که به همراه همسرش راهی قطر خواهد شد و به همراه فرزندش که به دنیا خواهد آمد سه کاتالانی متعصب خواهند بود.

آندرس اینیستا نیز در این مراسم خطاب به ژاوی گفت: تصور اینکه فصل آینده را بدون ژاوی شروع کنیم غیر ممکن است. بازی کردن در کنار تو یک امتیاز بزرگ برای من بود. برای همه چیز از ژاوی متشکرم. تو همیشه یک الگو برای همه هستی. من بابت همه این سال‌ها و صحبت‌هایی که با هم درباره فوتبال و دیگر مسایل داشتیم تشکر می‌کنم.


منبع: مهر