۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

واکنش بازیکن تیم ملی به شایعه پناهندگی

بعد از مدتها سکوت، مهرداد پولادی لب به سخن گشود. از سربازی اش گفت، از حضورش در قطر، انتقادهایی که به او وارد شده و شایعه پناهندگی اش به قطر!
کد خبر : ۲۴۵۰۳۴
صراط: بعد از مدتها سکوت، مهرداد پولادی لب به سخن گشود. از سربازی اش گفت، از حضورش در قطر، انتقادهایی که به او وارد شده و شایعه پناهندگی اش به قطر!

به گزارش "ورزش سه"، کم کم فراموشش می کردیم. فقط هر از چندگاه خبری در موردش می شنیدیم. یا انتقادی و یا سرکوفتی. او در این مدت سکوت کرد. حرفی نزد و به فوتبالش در قطر ادامه داد. چون قرارداد داشت و به دلیل تعهد باید آنجا می ماند و قراردادش را به اتمام می رساند. هنوز هم  از قرارداد او با الشحانیه باقی مانده. پس باید بماند و در آنجا فوتبالش را ادامه بدهد. دلش برای ایران تنگ شده، اگر قرارداد با الشحانیه مانع حضورش نمی شد، همین امروز به ایران می آمد و به ابهام ها پاسخ می داد. صحبت از مهرداد پولادی است. بازیکنی که در این مدت انتقادها از او شدت گرفته و به حد اعلا رسیده است. او پس از ماهها سکوت در گفتگو با " ورزش سه " به ابهام ها پاسخ داده است.

بعد از امضا گفتند کارت تو مشکل دارد
من بعد از حضور در جام جهانی با چند تیم خارجی مذاکره کردم و سرانجام با الشحانیه به توافق رسیدم. به قطر رفتم و قراردادم را مثل هر بازیکن دیگری امضا کردم. بعد از چند روز به من گفتند که کارت پایان خدمت تو مشکل دارد و باید به ایران برگردی. نمی دانستم باید چکار کنم. فقط چون با الشحانیه قرارداد حرفه ای بسته بودم باید می ماندم و در قطر بازی می کردم. مطمئن باشید اگر بر می گشتم و به الشحانیه پشت می کردم اتفاق های بدتری برایم رخ می داد. ضمن اینکه اگر قبل از امضای قراردادم با الشحانیه به من می گفتند که کارت تو مشکل دارد هرگز از ایران نمی رفتم. شک نکنید می ماندم ، به ابهام ها پاسخ می دادم و مشکلم را حل می کردم.

کارت من مشکل ندارد
من کارت پایان خدمت سربازی ام را قانونی گرفتم. معاف شدم و تمام مراحل را طی کردم. حالا که می گویند مشکل دارم، بعد از پایان قراردادم به ایران می آیم و به هر سوالی که داشتند پاسخ می دهم. من به نظر مسئولان سازمان نظام وظیفه احترام می گذارم. از آنها تشکر می کنم که جایی برای دفاع ما بازیکنان هم گذاشته اند. آنها فرصتی به ما می دهند تا حرف هایمان را بزنیم و از خودمان دفاع کنیم. امیدوارم بعد از بازگشت به ایران، بتوانم ابهام ها را برطرف کنم و آنها را در جریان صحیح بودن کارتی که گرفته ام قرار بدهم.

الان برگردم مادام العمر محروم می شوم
ابتدای فصل قبل با الشحانیه قراردادی امضا کردم. باید به مدت چند فصل فوتبالی با پیراهن این تیم بازی کنم. یک فصلش تمام شده اما باز هم از قراردادم مانده. خیلی دوست دارم به ایران برگردم. از خدایم است که بیایم و به ابهام ها پاسخ بدهم اما درکم کنید. من اگر به قراردادم با الشحانیه پشت کنم باید فوتبال را کنار بگذارم. چون به تعهدم عمل نکرده ام و مسئولان این باشگاه می توانند به فیفا شکایت و مادام العمر مرا محروم کنند. از طرفی اگر خودم هم بخواهم قراردادم را فسخ کنم اجازه این کار را نمی دهند. یا باید خسارتی چند میلیاردی بدهم یا اینکه از فوتبال محروم شوم. شما جای من بودید چکار می کردید؟

شایعه پناهندگی ام مسخره است
در این مدت انتقادهای بسیاری شنیده ام. نمی دانم چه حرفی به زبان بیاروم اما به من انواع و اقسام لقب ها را داده اند. از سرباز فراری تا خیلی چیزهای دیگر. به تازگی هم شایعه کرده اند که قرار است پناهنده شوم و برای همیشه در قطر بمانم. واقعا نمی دانم چه جوابی بدهم؟ من کشورم را با هیچ جای دنیا عوض نمی کنم. داستان پناهندگی ام مسخره است و ساخته ذهن افرادی که واقعیت را نمی دانند. از صمیم قلب دوست دارم به ایران برگردم. وقتی قراردادم تمام شد ، اگر برنگشتم هر انتقادی که به من وارد شد را قبول می کنم. دلم تنگ شده، برای ایران و برای تیم ملی کشورم.

مسئولان نظام وظیفه مثل فرزندشان با من برخورد کردند
مسئولان نظام وظیفه شرایط مرا درک می کنند. سردار فیروز آبادی، سردار باران چشمه، سردار کمالی و سردار سادات در این مدت به من لطف داشته اند. خیلی دوست داشتم که با قهرمانی تیم ملی در جام ملتهای آسیا جواب محبت های بی دریغ این دوستان را بدهم اما متاسفم که این اتفاق نیفتاد. آنها واقعا مرا تنها نگذاشته اند و شرمنده ام کرده اند. همیشه لطف شان را دیده ام و هرگز فراموش شان نخواهم کرد. آنها تا امروز مثل فرزندشان با من برخورد کرده اند، امیدوارم در ادامه هم همین لطف را به من بکنند تا

قراردادم تمام شود و برای همیشه به کشورم برگردم. آن وقت می روم نظام وظیفه و به تمام ابهام ها پاسخ می دهم.
منبع: ورزش سه