۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
در پایان جلسه علنی مجلس قرائت شد

تذکر ۱۴ نماینده به وزیر اطلاعات

۱۴ نماینده مجلس در تذکری به وزیر اطلاعات، خواستار ایستادگی و برخورد این وزارتخانه با جاسوس‌های بیگانه که دوتابعیتی هستند از جمله جیسون رضائیان، شدند.
کد خبر : ۲۴۵۲۰۶
صراط:  ۱۴ نماینده مجلس در تذکری به وزیر اطلاعات، خواستار ایستادگی و برخورد این وزارتخانه با جاسوس‌های بیگانه که دوتابعیتی هستند از جمله جیسون رضائیان، شدند.

در پایان نشست علنی امروز بهارستان، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی قرائت شد.

فاطمه رهبر نماینده مردم تهران در تذکر کتبی به محمد فرهادی وزیر علوم، خواستار بررسی و برخورد با عوامل برداشتن اجباری حجاب برخی داوطلبان خانم در کنکور سراسری اخیر در یکی از استان‌ها شد.

۱۴ نماینده مجلس نیز در تذکر کتبی به سید محمود علوی وزیر اطلاعات بر مقاومت و ایستادگی این وزارتخانه و برخورد آن با جاسوس‌های بیگانه که به صورت دو تابعیتی ظاهر می‌شوند، از جمله جیسون رضائیان (تبعه آمریکایی)، تاکید کردند.

حسین امیری خامکانی نماینده زرند نیز در تذکر کتبی به علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خواستار تلاش بیشتر برای حل سریعتر مشکلات بازنشستگان صنعت فولاد شد.

زهره طبیب‌زاده نوری نماینده مردم تهران نیز در تذکر کتبی به محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار توضیح درباره علت واردات بی‌رویه میوه و جلوگیری از این مساله شد؛ احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان نیز در تذکر مشابه به نعمت‌زاده، بر ضرورت جلوگیری از واردات بی‌رویه گوشت قرمز و شیرخشک تاکید کرد.

منبع: مهر