۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵

کامران نجف‌زاده بازیگر نقش خودش شد

کامران نجف‌زاده مجری و خبرنگار با سابقه تلویزیون برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «بادیگارد» تازه‌ترین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا به گروه تولید این فیلم پیوست.
کد خبر : ۲۴۵۳۳۱

صراط: این نخستین تجربه حضور سینمایی کامران نجف‌زاده خواهد بود. وی در "بادیگارد” در نقش یک خبرنگار که روایتگر واقعه خبری بسیار مهمی است جلوی دوربین ابراهیم حاتمی‌کیا ظاهر خواهد شد.
کامران نجف‌زاده خبرنگار، مستندساز، نویسنده و همچنین سفیر ویژه کودکان و سالمندان است.

براساس این گزارش، تاکنون حضور پرویز پرستویی،مریلا زارعی،محمود عزیزی،فرهاد قائمیان، امیر آقایی، دیبا زاهدی، بهنوش طباطبایی و بابک حمیدیان در این فیلم قطعی شده است. 

گروه سازنده این اثر تلاش می کنند تا با تکمیل شدن لیست بازیگران (اضافه شدن دو بازیگر مرد) عید فطر فیلم را جلوی دوربین ببرند براین اساس تمرینات و روخوانی فیلمنامه از مدت ها قبل آغاز شده است.همچنین گروه کارگردانی «بادیگارد» هفته گذشته برای انجام تحقیقات و بازدید لوکیشن به ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان سفر کردند.

فیلم تازه ابراهیم حاتمی‌کیا مضمونی اجتماعی دارد که در فضای شهری می‌گذرد همانگونه که از نام فیلم «بادیگارد» پیداست این فیلم درباره محافظی شخصی است؛ این محافظ شخصی با بازی پرویز پرستویی در بخشی از داستان از جان یکی از شخصیت‌های مهم نظام محافظت می‌کند اما در جایی و براساس حوادثی متوجه می‌شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است. محافظ شخصی دچار تشکیک می‌شود و همین امر باعث می‌شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد. اما به دلیل خدمات و خلوصی که در وی وجود دارد او را به محافظت از فرد دیگری می‌گمارند که یکی از فعالان هسته‌ای کشور است. 

عدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند عبارتند از:  نویسنده و کارگردان : ابراهیم حاتمی کیا،مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری،مدیرتولید: محمدصادق آذین،مدیر پروژه : احسان محمد حسنی،تدوین: مهدی حسینی‌وند، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، مدیر صدابرداری: بهمن اردلان، طراح صحنه و لباس: دکتر محمدرضا شجاعی،طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، مدیر جلوه‌های بصری: سید هادی اسلامی، مدیر برنامه‌ریزی: علیرضا صالحی، جلوه‌های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، بازیگردان: رضا بختیاری، عکاس: اسماعیل حاتمی‌کیا، مدیرتدارکات: محمدرضا صادق، مستندسازی پشت صحنه: یوسف حاتمی‌کیا،مجری‌طرح: پژمان لشکری‌پور

منبع: فارس