۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

نظر حاج‌رضایی درباره بازگشت مظلومی

امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال در مورد انتقادهایی که از حضور پرویز مظلومی در استقلال می شود گفت: من دلم نمی خواهد که نسبت به مربی ایرانی بدبین باشیم.
کد خبر : ۲۴۶۰۶۳
صراط: امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال در مورد انتقادهایی که از حضور پرویز مظلومی در استقلال می شود گفت: من دلم نمی خواهد که نسبت به مربی ایرانی بدبین باشیم.

حاج رضایی گفت: تا جایی که در تعطیلات فوتبال خبردار شدیم مربی کارکشته خارجی را به تهران می آورند و نمی توانند مبلغ قرارداد او را پرداخت کنند و در نتیجه قانع شدند که مربی ایرانی با هزینه کمتری به ایران بیاورند. اینکه امروز می گویند حضور مظلومی در استقلال برگشت به عقب است من این را نمی پذیرم و دلم نمی خواهد نسبت به مربی ایرانی بدبین باشیم.

حضور مظلومی در استقلال هیچ پیشرفتی ندارد
آنچه که مسلم است مربی ایرانی هزینه و دردسر کمتری برای استقلال داشته است. دوست ندارم خیلی صریح در این مورد حرفی بزنم ولی همانطور که گفتم من حضور آقای مظلومی در استقلال را بازگشت به عقب تلقی نمی کنم ولی هیچ پیشرفتی هم در آن نمی بینم. این مساله هم مثل یک حلقه از سری مشکلات فوتبال ایران است. همیشه در فوتبال ما شرایط به این شکل است که وقتی می خواهیم شروع کنیم نامهای آن چنانی در جامعه مطرح می شود ولی در نهایت به حداقل ها، راضی می شویم، اما خیلی بی انصافی است که هنوز آقای مظلومی کارش را با تیم شروع نکرده از او نقد منفی داشته باشیم و من برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

جوانگرایی هزینه دارد
اگر بخواهم در مورد جوانگرایی آقای کی روش در تیم ملی صحبت کنم باید بگویم که جوانگرایی هزینه دارد. هزینه آن هم ممکن است نتایج بد باشد. همانطور هم که دیدید ما در مقابل ترکمنستان به تساوی دست پیدا کردیم. به هر حال زمان لازم است تا نسل جدید با هم ترکیب و هماهنگ شوند و بتوانند در کنار هم سطح کیفی و فوتبالشان را ارتقاء دهند. انتظار نتیجه گرفتن سریع داشتن از تیم ملی غیر منطقی است. چون در حال حاضر به غیر از دو سه بازیکن با تجربه و قدیمی همه جوان شده اند. درست است که ترکمنستان تیم ضعیفی بود و در جامعه ما این توقع وجود داشت که ما حتما ببریم ولی این یک پروسه زمان بر است و تجربه به من نشان داده که نیاز به زمان دارد.

نبود دیدار تدارکاتی تیم ملی
نبود بازی دوستانه و اردوی تدارکاتی هم که به عنوان نابسامانی های فوتبال ما طبیعی است باید این بازیکنان جوانی که به تیم ملی دعوت شده اند زیاد کنار هم بازی کنند بخصوص در دیدار های خارجی تا بتوانند خودشان را پیدا کنند و میدان ببینند . طبق معمول ما امیدوار هستیم که همه مسائل حل شود.

روزی که کلمنته به ایران آمد
سالها است ما در این فوتبال همه چیز را به آینده حواله می دهیم و متاسفانه من چشم انداز خوبی برای آینده فوتبال ایران نمی بینم. ما فوتبال برنامه محوری نداریم. بادم می آید که یک روز کلمنته را به ایران آوردیم و نزدیک بود که در روز حضور ایشان چند نفر از پله بیفتند ولی واقعیت این است که همه دنبال این بودند که بگویند خودشان او را به ایران آورده اند. هیچ کس دنبال خود فوتبال نیست.
منبع: ورزش سه
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز