۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
زائری:

آقای هاشمی، احمدی‌نژاد را شما رییس‌جمهور کردید/ رفتار "سلطنت مآبانه" يادتان هست؟

محمدرضا زائری در صفحه اینستاگرامش در واکنش به نظر هاشمی در مورد علت روی کار آمدن احمدی نژاد مطلبی را منتشر کرد.
کد خبر : ۲۴۶۲۰۴
صراط: محمدرضا زائری نوشت: نكته اي كه آقاي هاشمي رفسنجاني در باره مقصر بودن روحانيت در مورد روي كار آمدن دكتر احمدي نژاد گفتند يكي از دقيق ترين حرف هايي بود كه اين روزها شنيده ام.

اتفاقا سالها بود كه مي خواستم اين حرف را به ايشان بزنم و بگويم كه آقاي هاشمي ، كسي كه احمدي نژاد را رييس جمهوري كرد شما بوديد ! كسي كه همه ما را گرفتار او و جريانش كرد فقط شماييد ! كافي است تا در ذهن خود كمي به عقب برگرديد و خطبه هاي آخرين نمازجمعه اي را كه قبل از انتخابات سال ٨٤ اقامه كرديد مرور كنيد.

 يادتان هست با چه لحني از افتخارات دوره سازندگي صحبت مي كرديد و حتى حاضر نبوديد ايرادهاي دوران رياست خود را بپذيريد ؟ يادتان هست اگر جايي در اعلاميه و نامه و پارچه و تابلو براي عنوان شما آيت الله را نمي نوشتند دفتر شما چه مي كرد ؟ يادتان هست چگونه پاي اشرافيت و رفاه طلبي را در فضاي انقلابي و ارزشي جامعه بعد از دوره دفاع مقدس باز كرديد ؟

يادتان هست با دانشگاه آزادتان چه فسادها و افتضاحاتي در شهرهاي كوچك مذهبي راه انداختيد و يكي از مهمترين عوامل تخريب حجاب شديد ؟ يادتان هست با تركتازي هاي فرزندتان چگونه مسير سوء استفاده ها و قانون گريزي ها را هموار كرديد ؟ يادتان هست با رفتار سلطنت مآبانه چگونه از حال و هواي روحانيت و حوزه و زي طلبگي فاصله گرفتيد ؟

آري ، حضرت آقاي هاشمي ، واقعا راست گفتيد كه روحانيت در روي كارآمدن احمدي نژاد مقصر است. مطمئن باشيد در همان نماز جمعه آخر اگر بدون غرور و تكبر و با فروتني و تواضع به زباني ساده و صميمي به كاستي ها و كج رفتاري ها اعتراف مي كرديد و از مردم پوزش مي خواستيد من يكي حتما به جاي احمدي نژاد به شما رأي مي دادم.

مطمئن باشيد اگر ديگران هم در رياست و حكومت شما خاكساري و رأفت و معنويت مي يافتند و در منش شما و اطرافيانتان فضايي ساده و صميمي و مردمي مي ديدند به شما رأي مي دادند.

آقای هاشمی، احمدی‌نژاد را شما رییس‌جمهور کردید/ رفتار
برچسب ها: صراط هاشمی زائری
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۰۲ تير ۱۳۹۴
۸
۸
اینها همش بهانه و توجیه و فرار از مسیولیت و بر عهده گرفتن کار خویش است
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۰۲ تير ۱۳۹۴
۲۳
۱۰
سلام عليكم.
از تمام ترسوها و اخراجي هاي شهرداري و ساير نهاد ها سوال دارم.
اگه هاشمي اقاي احمدي نژاد را رييس جمهور كرد. اين همه ترس و دلهره از بازگشت مجدد دكتر احمدي نژاد براي چيست؟ . ايا الان هم قرار است كه هاشمي از دكتر احمدي نژاد حمايت كند؟
جواب؟
.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز