۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
"شیخ" باز هم سکوت کرد!

حاشیه دوم در تازه ترین افطاری روحانی/ واکنش شدید روحانیون به تطهیر سران فتنه

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: حضور افراد و سخنانی که در راستای تطهیر سران فتنه مطرح شد توهین به شخص رئیس‌جمهور است.
کد خبر : ۲۴۶۵۲۸

صراط: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: حضور افراد و سخنانی که در راستای تطهیر سران فتنه مطرح شد توهین به شخص رئیس‌جمهور است.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به جلسه شب گذشته حسن روحانی رئیس‌جمهور با برخی از روحانیون و ائمه جمعه اظهار داشت: در این جلسه چند تن از روحانیون به ایراد سخنرانی پرداختند و فردی به نام آقای ادیب که می‌گفت طلبه‌ای از حوزه علمیه قم است و ما شناختی از وی نداشتیم نیز سخنرانی کرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: آقای ادیب طی سخنان ساختارشکنانه خود به تطهیر جریان فتنه و حمایت از سران فتنه پرداخت که با واکنش جمعی از طلاب حاضر در این جلسه مواجه شد به گونه‌ای که عده‌ای خطاب به آقای روحانی گفتند ما را آورده‌اید که جریان فتنه را تائید کنید!

وی ادامه داد: برخی از روحانیون قصد ترک جلسه را داشتند که با وساطت عده‌ای ماندند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی تاکیدکرد: سخنرانان این جلسه گزینشی و از پیش تعیین شده بودند و به عنوان نمایندگان جمع حاضر به شمار نمی‌رفتند؛ حضور افرادی مانند آقای ادیب وسخنانی که مطرح شد توهین به شخص رئیس جمهور به شمار می‌رود.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۰۵ تير ۱۳۹۴
۴۳
۵۷
بخش عمدی مردم که به روحانی رای دادند در واقع خواهان آزادی موسوی بودند این خواسته اکثریت مردم بود و هست . این مشکل باید حل شود . کاسبین و دلواپسان فتنه و تحریم به اندازه کافی کاسبی کردند بسه دیگه . اگر قضیه فتنه فتنه فتنه است سردسته فتنه گران احمدی نزاد بود که این همه کشور را به چالش کنید و در مناطره جنجالی 88 هر چی دلش خواست به همه گفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۴
۲۵
۲۸
این کارها از÷درسوخته بازیهای .... برای تطهیرسران فتنه است نه حکم مهدی هاشمی