۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
در شرایط فعلی اردوی خارجی وقت تلف کردن است

مظلومی پست مجیدی در استقلال را اعلام کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اردویی در کرج خواهیم داشت که در آن اردو تیم را به طور کامل در اختیار داریم اما اردوی خارجی نخواهیم داشت.
کد خبر : ۲۴۶۶۶۴
صراط: پرویز مظلومی پیش از آغاز نخستین تمرین آماده سازی تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران گفت: از امروز با توکل بر خدا کارمان را شروع می‌کنیم و انشاءالله آرامش بر تیم حاکم شود تا با آرامش کار خود را ادامه دهیم و به آرامی بازیکنان مدنظر خود را جذب کنیم.

وی در خصوص برنامه‌های اردویی تیم استقلال خاطرنشان کرد: اردویی در کرج خواهیم داشت که در آن اردو تیم را به طور کامل در اختیار داریم اما اردوی خارجی نخواهیم داشت. در شرایط فعلی اردوی خارجی وقت تلف کردن و بیهوده هزینه کردن است.

سرمربی استقلال اظهار داشت: انتظار ما از هواداران این است که از تیم خود حمایت کنند، ما هم دوست داریم خواسته‌های آنها برآورده شود اما متاسفانه دست روی هر بازیکنی که می‌گذاریم یا قرارداد دارد یا باشگاه دیگری با وی مذاکره کرده و پیشنهاد بالاتری داده است. به هر حال آنچه مشخص است این است که کمیته نقل و انتقالات به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کند تا بازیکنانی که مدنظر ما هستند را جذب کنند.

مظلومی  درباره کادرفنی‌اش گفت: کادرفنی ما همان‌هایی هستند که اکنون در تمرین حاضر شده‌اند و ما هم نام آنها را اعلام کرده‌ایم که همه از پیشکسوتان باشگاه و جزو مربیان جوان و آینده‌دار هستند.  سیروس دین‌محمدی که از مربیان سازنده است، می‌تواند برای جذب بازیکنان جوان کمک شایانی به ما کند چرا که خودش مربی امیدهای استقلال بود. محمد نوازی مربی جوان و با انگیزه‌ای است که به عنوان آنالیزور به ما کمک خواهد کرد. پیش از این دو مربی، مجید صالح همراه ما بود و حسین ترابپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال فعالیت خواهد کرد. دکتر قربانعلی‌پور بدنساز بسیار خوبی است که او را به خدمت گرفتیم. همه کادر ما مربیان جوان و آینده‌داری هستند.

وی درباره حضور فرهاد مجیدی در کادرفنی آبی‌پوشان گفت: فرهاد مشاور من است و اعلام کرده که هر کمکی از دستش برآید انجام خواهد داد. او یکسری گرفتاری دارد که اگر این گرفتاری‌ها حل شود کنار ما خواهد بود.

مظلومی درباره دروازه‌بان‌های استقلال و این مسئله که تکلیف فروزان و طالب‌لو چه خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این مورد صحبت‌هایم را انجام داده‌ام. ما صددرصد مهدی رحمتی را جذب خواهیم کرد و درباره دو دروازه‌بان دیگر نیز تصمیم می‌گیریم. هر دوی آنها با ما قرارداد دارند اما من هم صحبت‌هایم را با طالب‌لو و فروزان انجام داده‌ام، بگذارید تمرینات آغاز شود، بعدا تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت امیرحسین صادقی گفت: با صادقی صحبت کردم او از پیشکسوتان تیم ما به حساب می‌آید اما شرط و شروطم را به او و بزرگترهای تیم گفتم. اینجا استقلال است و ما با هیچ کس رودربایستی نداریم. شرایط را گفتیم اما به هیچ کس نگفته‌ام که تو را نمی‌خواهم یا تو را می‌خواهم بلکه شرایط را اعلام کرده‌ام و اگر قبول کنند در تیم حضور خواهند داشت.

مظلومی ادامه داد: این بازیکنان خودشان باید شرایط را قبول کرده و در تمرینات حاضر شوند. در تمرینات هرکس تلاش بیشتری انجام دهد و بتواند رقابت کند جزو 18 بازیکن خواهد بود و در نهایت در ترکیب قرار می‌گیرد. ما در استقلال به دنبال این هستیم که بازیکنان جوان را جذب کنیم و سایر بازیکنان باید خودشان را نشان دهند. امید داریم که با جذب بازیکنان جوان آینده باشگاه را بسازیم و به همین دلیل تلاش خواهیم کرد چند بازیکن جوان را به تیم بزرگسالمان بیاوریم.

سرمربی تیم استقلال درباره اینکه تکلیف رضا عنایتی چه شد و آیا اینکه او در تیم استقلال جا دارد، یا نه اظهار داشت: خواهش می‌کنم اسم نیاورید، اینها همه بزرگ و عزیز استقلال هستند و بگذارید احترام‌ها حفظ شود. من به هیچ‌کس نه اعلام کردم که به تمرین بیاید و نه اعلام کردم که از استقلال برود، بلکه شرایط را برای آنها گفتم.

مظلومی با بیان اینکه اولین اردوی استقلال پس از آغاز تمرینات در کردان کرج برپا خواهد شد، خاطرنشان کرد: برنامه ما ریز به ریز مشخص است و این برنامه را نوشته‌ایم که در اختیار بازیکنان قرار دهیم. اردوی ما به مدت 10 روز از 16 تیرماه آغاز می‌شود و تا روز آغاز اولین مسابقه تمرینات را ادامه خواهیم داد.

وی درباره اینکه با هوادارانی که مخالف او هستند چه می‌کند، یادآور شد: کار سخت است و به تنهایی نمی‌توان کاری را پیش برد، بهتر است سلیقه‌ها را کنار بگذاریم، یک روز فرد دیگری سرمربی استقلال بود اما اکنون من هستم. از هواداران می‌خواهم به خاطر استقلال از تیم حمایت کنند و نه به خاطر پرویز مظلومی، اگر این هواداران واقعا استقلالی هستند به خاطر تیم حمایت کنند اما اگر ملاک آنها شخص است نگویند ما استقلالی هستیم.

سرمربی استقلال در پایان گفت: باید از همه کسانی که کمک می‌کنند و نظر می‌دهند تشکر کنم و باید بگویم تیم استقلال برای هواداران است، اگر هم من اینجا هستم این هواداران بودند که یک روز باعث شدند من پرویز مظلومی شوم و مطمئن باشند حتی اگر یک روز هم اینجا باشم تلاش خواهم کرد تا بهترین نتایج را بگیریم.

منبع: تسنیم