۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
پس از صدور حکم صورت گرفت

ابرازنگرانی پشت‌پرده هاشمی از محکومیت "مهدی بابا"

ناراحتی خانواده آقای هاشمی شاید قدری هم طبیعی باشد به هر حال بچه ایشان به 10 سال زندان محکوم شده و باید این مدت را که یک عمر هست در اوین بگذراند که جای خوبی نیست.
کد خبر : ۲۴۶۷۲۷
صراط: حجت‌الاسلام والمسلمین اصغر باغانی رئیس شعبه 13 دیوان عالی کشور در گفتگویی با اشاره به محکومیت مهدی هاشمی تصریح کرد: بعد از حکم مهدی هاشمی توسط قوه قضائیه و قطعی شدن این حکم من آنطور که دنبال کردم، دیدم آقای هاشمی در چند سخنرانی مدام گله و ابراز ناراحتی کردند. البته ایشان اسم نبردند ولی معلوم بود که به دنبال محکومیت پسرشان ایشان ناراحتی‌اش را بروز می‌دهد.

او همچنین در واکنش به اظهارات همسر آیت‌الله هاشمی که حکم فرزندش را «تقلب و پدرسوخته بازی» خوانده بود، گفت: من اظهارات خانم آقای هاشمی را نشنیدم ولی اگر چنین چیزی گفته بسیار بد گفته است. دراین حکم هیچ تقلبی نبوده و حکم طبق قانون صادر شده است. آقای هاشمی هم در پس پرده اظهارنگرانی کرده بود. من اینها را در روزنامه جمهوری که بیشتر افکار ایشان را منتشر می‌کند متوجه شدم. البته ناراحتی خانواده آقای هاشمی شاید قدری هم طبیعی باشد به هر حال بچه ایشان به 10 سال زندان محکوم شده و باید این مدت را که یک عمر هست در اوین بگذراند که جای خوبی نیست.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز